اولین تصویر Cloud PC مایکروسافت قبل از رویداد Inspire فاش شد

دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
در جریان رویداد معرفی ویندوز ۱۱ که سوم تیرماه ۱۴۰۰ برگزار شد، بر خلاف انتظار عموم مایکروسافت درباره‌ی برخی موارد مانند شایعات در مورد طرح Cloud PC صحبتی نکرد.
تبلیغات

بعد از معرفی ویندوز ۱۱ در تیرماه ۱۴۰۰، مایکروسافت خود را برای معرفی Cloud PC معروف در رویداد Inspire آماده می‌کند. به گزارش Win central، ادعا شده است که تصویر منتشرشده در حساب توییتری Alumia، رابط کاربری این سرویس مایکروسافت را نشان می‌دهد.

Cloud pc 2

فرض بر این بود که مایکروسافت هم‌زمان با رونمایی از ویندوز ۱۱، Cloud PC را نیز معرفی کند؛ اما به نظر می‌رسد برای معرفی این سرویس باید تا رویداد Inspire منتظر ماند.

رویداد Inspire مایکروسافت ۲۳ تا ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار و طبق گفته‌ی یکی از منابع نزدیک به مایکروسافت، Cloud PC در جریان این رویداد معرفی خواهد شد. با توجه به زمان عرضه‌ی پروژه Cloud PC با اسم رمز Deschutes، احتمال می‌رود که معرفی آن مهم‌ترین بخش رویداد Inspire باشد.

Cloud PC استفاده از دسکتاپ ویندوز ۱۱ را از طریق مایکروسافت کلاد و به شرط داشتن لایسنس ممکن می‌کند. این اقدام برای مشتریان شرکتی مناسب است و امکان استفاده‌ی فردی از آن نیز جالب به نظر می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات