شرایط احتمالی استفاده از ویژگی سوپر فالوور توییتر فاش شد

دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
یک تحلیلگر، اطلاعاتی در مورد ویژگی سوپر فالوور توییتر فاش کرده است که نشان می‌دهد کاربران برای درخواست آن، چه شرایطی باید داشته باشند.
تبلیغات

توییتر در گذشته قابلیتی به نام سوپر فالوور معرفی کرد؛ اما تاکنون این ویژگی در اختیار کاربران توییتر قرار نگرفته است. سوپر فالوور در واقع سرویسی مشابه سرویس‌های موجود در یوتیوب و پلتفرم‌های دیگر به شمار می‌آید و به کاربر اجازه می‌دهد از طریق محتوای به اشتراک گذاشته‌شده درآمد کسب کند.

شیوه‌ی عملکرد سوپر فالوور به این صورت است که کاربران پس از مورد تأیید قرار گرفتن توسط توییتر، می‌توانند محتوای اختصاصی تولید کنند و در حساب توییتر خود به اشتراک بگذارند. این محتوا به‌صورت پیش‌فرض از دید کاربران مخفی خواهد بود و هر کاربری که بخواهد به محتوای ویژه دسترسی داشته باشد، باید حق اشتراک بپردازد. این مبلغ تنها مختص محتوای کاربر مورد نظر خواهد بود و برای دسترسی به محتوای ویژه‌ی هر کاربر، باید حق اشتراک جداگانه‌ی مخصوص به او خریداری شود.

اما سؤالاتی در مورد سرویس سوپر فالوور وجود دارد که البته در گزارش Ubergizmo به برخی از آن‌ها پاسخ داده شده است. محققی به نام جین مانچون وانگ در حساب توییتر خود اطلاعاتی به اشتراک گذاشته است که برخی از اطلاعات ویژگی سوپر فالوور را فاش می‌سازد. 

شرایط دسترسی به ویژگی سوپر فالوور توییتر

در توییت‌های وانگ به شرایط لازم برای استفاده از ویژگی سوپر فالوور اشاره شده است که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • صاحب حساب کاربری باید بالای ۱۸ سال باشد.
  • حساب کاربری باید بیش از ده هزار فالوور داشته باشد.
  • طی ۳۰ گذشته (از زمانی‌ که درخواست دسترسی به امکانات سوپر فالوور می‌شود) کاربر باید حداقل ۲۵ توییت زده باشد.

طبق اطلاعات منتشرشده، توییتر اجازه‌ی ساخت اکانت با ویژگی‌های امکان ایجاد اشتراک ویژه تحت نام سوپر فالوور نمی‌دهد؛ بلکه کاربران باید اکانت‌های در حال استفاده‌ی خود را به برخورداری از ویژگی‌های ذکرشده ارتقا بدهند. در همین راستا، توییتر با دریافت و بررسی درخواست‌های صورت‌گرفته مشخص می‌سازد که کدام یک از کاربران حق برخورداری از ویژگی‌های سوپر فالوور دارند و می‌توانند از این طریق درآمدزایی کنند.

در ادامه‌ی پست‌های وانگ ذکر شده است که توییتر در کنار دریافت فرم احراز هویت کاربر، نمونه‌هایی از محتوایی را درخواست می‌کند که کاربر به اشتراک خواهد گذاشت. اگر کاربری در زمینه‌ی ارائه‌ی پادکست فعالیت دارد، با ارسال نمونه کار و تکمیل کردن فرم‌های مورد نیاز می‌تواند صلاحیت خود را برای برخورداری از ویژگی‌های سوپر فالوور به اثبات برساند.

چنین فرایندی در بسیاری از پلتفرم‌ها مانند یوتیوب در حال اجرا است و در واقع توییتر از فرایندی مشابه برای تأیید صلاحیت کاربران استفاده خواهد کرد. متأسفانه در گزارش به زمان اضافه شدن ویژگی سوپر فالوور به توییتر اشاره‌ای نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات