گوگل مسیجز در گلکسی S21 سامسونگ بازطراحی شد

چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ نسخه‌ای از گوگل مسیجز را بازطراحی کرده و آن را به‌صورت پیش‌فرض روی برخی از گوشی‌های گلکسی S21 قرار داده است. نسخه‌ی جدید گوگل مسیجز شباهت بیشتری به اپلیکیشن‌های پیش‌فرض وان UI دارد.
تبلیغات

اپلیکیشن گوگل مسیجز (Google Messages) روی گوشی‌های سری گلکسی S21 سامسونگ بازطراحی شده است تا رابط کاربری آن شباهت بیشتری به رابط کاربری اپلیکیشن‌های پیش‌فرض وان UI داشته باشد.

به‌گزارش ورج، اسکرین‌شات‌های منتشرشده در ردیت و XDA Developers نشان می‌دهد صفحه‌ی اصلی گوگل مسیجز در به‌روزرسانی جدید به دو بخش اصلی تقسیم شده است: ۱. بخش بالایی با شمارنده‌ی پیام‌های خوانده‌نشده؛ ۲. بخش پایینی شامل فهرست مکالمات.

بازطراحی گوگل مسیجز در حالی اتفاق می‌افتد که سامسونگ از مدتی پیش تصمیم گرفته است گوگل مسیجز را به اپلیکیشن پیش‌فرض پیامک گوشی‌های سری گلکسی S21 در برخی مناطق دنیا تبدیل کند. به‌لطف بازطراحی جدید، گوگل مسیجز بسیار شبیه رابط کاربری پیش‌فرض گوشی‌های سامسونگ شده و مثل دیگر اپلیکیشن‌های شرکت کره‌ای نظیر Notes و Settings به‌نظر می‌رسد.

البته در ایالات متحده‌ی آمریکا سامسونگ همچنان از اپلیکیشن سامسونگ مسیجز به‌عنوان پیام‌رسان پیش‌فرض گوشی‌های گلکسی S21 استفاده می‌کند. 9to5Google مدعی است که گوگل از مدتی پیش آزمایش نسخه‌ی بازطراحی‌شده‌ی اپلیکیشن مسیجز را آغاز کرده و اکنون تصمیم گرفته است آن را به‌صورت گسترده‌تر برای گوشی‌هایی منتشر کند که در خارج از ایالات متحده حضور دارند. شاید شرکت کره‌ای در آینده بخواهد گوگل مسیجز را به‌ پیام‌رسان پیش‌فرض گوشی‌های داخل آمریکا نیز تبدیل کند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این خبر چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات