تعداد دانلود اپلیکیشن پلی استیشن از مرز ۱۰۰ میلیون گذشت

چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
درحالی‌که تنها ۵ ماه از عرضهٔ کنسول پلی استیشن ۵ سونی می‌گذرد، رکورد ۱۰۰ میلیون بار دانلود برای اپلیکیشن پلی استیشن رقم خورده است.
تبلیغات

یکی از ابزار کاربردی برای دارندگان پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵، اپلیکیشن پلی استیشن برای گوشی هوشمند و تبلت است که امکان دسترسی سریع به برخی امکانات از جمله فهرست دوستان، دریافت و ارسال پیام، فهرست تروفی بازی‌ها و موارد دیگر را فراهم می‌سازد.

با به‌روزرسانی بزرگی که برای اپلیکیشن پلی استیشن صورت گرفت، محبوبیت آن در میان کاربران کنسول سونی افزایش یافت؛ به‌قدری که گفته می‌شود آمار دانلود آن از مرز ۱۰۰ میلیون بار گذشته است. این آپدیت، حدود ۶ ماه پیش یعنی چند روز قبل از عرضه کنسول نسل نهمی پلی استیشن منتشر شد و سونی از اپلیکیشن خود با تغییرات گسترده‌ای رونمایی کرد؛ تغییراتی که شامل ظاهر جدید و انقلابی رابط کاربری، امکان ایجاد گروه‌های ۱۵ نفره و ارسال و دریافت پیام‌ صوتی و تجربه‌ای سریع‌تر و راحت‌تر می‌شد.

باید گفت عرضهٔ کنسول پلی استیشن ۵ نیز تأثیر مستقیمی بر افزایش محبوبیت اپلیکیشن پلی استیشن داشته است و انتظار می‌رود با گذشت زمان، تعداد دفعات دانلود این اپلیکیشن افزایش یابد. متأسفانه آماری ارائه نشده است که نوع کنسول‌ بازی سونی را تفکیک کند؛ برای مثال توضیح بدهد که چند درصد از کاربران اپلیکیشن پلی استیشن دارای کنسول پلی استیشن ۵ هستند یا چند درصد از کاربران را دارندگان هر دو کنسول پلی استیشن ۴ و ۵ تشکیل می‌دهند.

نظر شما کاربران زومیت چیست؟ آیا از اپلیکیشن پلی استیشن استفاده می‌کنید و آیا آن را ابزاری کاربردی می‌دانید یا خیر؟ نظر خود را با دیگر اعضای زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات