هواوی اپلیکیشن My Huawei را در اپ گالری منتشر کرد

چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
My Huawei اپلیکیشن جدید هواوی است که تعداد زیادی از سرویس‌های این شرکت نظیر Huawei Club،اGamer Center و Member Center را در خود دارد و به‌تازگی معرفی شده است.
تبلیغات

هواوی اخیرا اعلام کرده است که به‌زودی اپلیکیشنی با عنوان مای هواوی (My Huawei) را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. My Huawei چندین سرویس مختلف را یک‌جا ارائه می‌دهد و آن‌طور که هواوی سنترال می‌نویسد، می‌‌تواند «تجربه‌ی جدیدی به مشتریان شرکت چینی ارائه بدهد»

کوین هو، رئیس واحد تجاری کسب‌و‌کار دستگاه‌ها و گروه تجاری مصرفی هواوی، رسما تأیید کرد My Huawei شامل مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های مستقل نظیر Huawei Club،اGamer Center،اMember Center و Huawei Mobile Services است. افشاگری در ویبو مدعی شده My Huawei مدت‌ها در مرحله‌ی بتا بوده و اکنون به‌صورت رسمی در فروشگاه آنلاین AppGallery فهرست شده است که خبر خوبی برای کاربران محسوب می‌شود. 

با توجه به بخش توضیحات My Huawei، این اپلیکیشن سرویس‌هایی مثل مهارت‌های گیم‌پلی و Huawei Mall،اHuawei Academy و Huawei Forum و فروشگاه‌های نزدیک و قابلیت خرید و تعداد زیادی سرویس دیگر در دسترس کاربران قرار می‌دهد. هدف هواوی از انتشار این اپلیکیشن، «ارائه‌ی سرویس‌های باکیفیت و سریع»‌ به کاربران در قالب اپلیکیشنی واحد است. هواوی در بخش توضیحات می‌گوید: «با یک کلیک می‌توانید فروشگاه‌های نزدیک، قرارهای آنلاین و سرویس تشخیص هوشمند را جست‌و‌جو کنید.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات