پلی استور میزبان تنوع بیشتری از اپلیکیشن‌های اندروید اتو می‌شود

چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
مطالعه 1 دقیقه
گوگل اعلام کرده است توسعه‌دهندگان متفرقه از این پس می‌توانند به‌غیر از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان و پخش محتوای چند رسانه‌ای، اپلیکیشن مسیریاب و پارکینگ‌یاب هم برای اندروید اتو توسعه دهند.
تبلیغات

کاربران اندروید اتو (Android Auto) به‌زودی قرار است شاهد تنوع بالاتری از اپلیکیشن‌های مسیریاب، پارکینگ‌یاب و ایستگا‌ه‌ شارژ در گوگل پلی استور باشند. آن‌طور که انگجت می‌نویسد، از روز گذشته، گوگل به توسعه‌دهندگان متفرقه امکان داده است اپلیکیشن‌هایی را برای سه دسته‌ی یادشده توسعه دهند. احتمالا فرایند توسعه‌ی اپلیکیشن‌ها زمان زیادی به طول نمی‌انجامد.

گوگل نخستین بار در ماه آگوست ۲۰۲۰ (مرداد و شهریور ۱۳۹۹) اعلام کرده بود پلی استور را به روی تنوع بییشتری از اپلیکیشن‌های پلتفرم اندروید اتو باز می‌کند. مدتی پیش امکان کار با شماری از این اپلیکیشن‌ها در قالب نسخه‌ی بتا فراهم شد، بااین‌حال اکنون مجبور نیستید سراغ نسخه‌ی بتا بروید.

تا پیش از انتشار بیانیه‌ی روز گذشته‌ی گوگل، این شرکت به توسعه‌هندگان متفرقه امکان می‌داد صرفا اپلیکیشن پیام‌رسانی و پخش محتوای چند رسانه‌ای برای اندروید اتو منتشر کنند. 

9to5Google می‌نویسد گوگل پیش‌تر نسبت‌به باز کردن پلی استور به روی تنوع بیشتری از اپلیکیشن‌های اندروید اتو بسیار بی‌میل بود و دلیل بی‌میلی گوگل تا حد زیادی این بود که می‌خواست تجربه‌ی ایمنی برای کاربران اندروید اتو در دسترس قرار بگیرد. گوگل در بیانیه‌ی روز گذشته از توسعه‌دهندگان درخواست کرد پیش از انتشار اپلیکیشن برای اندروید اتو، مطمئن شوند که رهنمودهای این شرکت را به‌طور کامل رعایت کرده‌اند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات