رشد اطلاعات در Google Maps با به‌روزرسانی‌های جدید امکان‌پذیر خواهد شد

شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس اطلاعات منتشرشده، گوگل در آینده‌ی نزدیک به‌روزرسانی‌های گسترده‌ای برای Google Maps منتشر خواهد کرد که کاربران جهان را با چالش‌های جدیدی مواجه خواهد کرد.
تبلیغات

گوگل در حال انتشار به‌روزرسانی‌های جدید برای Google Maps است که باعث می‌شود کاربران بتوانند جزئیات و اطلاعات جدیدی به فهرست نقشه‌شان اضافه کنند. البته این به‌روزرسانی ساده‌ای نیست؛ بلکه مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های جدید است که در‌اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. نخستین مورد به‌روزرسانی مخصوص ایالات متحده‌ی آمریکا است که محدودیت زمانی به‌همراه دارد.

ماه آینده، گوگل قصد دارد به کاربران تبلت یا گوشی‌های اندروید اجازه دهد امتیازدهی و بررسی و تأیید اطلاعات آن دسته از مشاغل محلی را بتوانند انجام دهند که از آن‌ها بازدید کرده‌اند‌. هدف از انجام این کار دستیابی و به‌روزرسانی ۱۰۰ هزار شغل محلی در سراسر ایالات متحده‌ی آمریکا است. در‌صورتی‌که این طرح با موفق شود یا شکست بخورد، قطعا زمینه‌ساز چالش‌های مشابهی در سراسر جهان خواهد بود.

یکی دیگر از بخش‌های موجود در به‌روزرسانی جدید به رانندگان مربوط است و از‌طریق برنامه‌ی وب Google Maps هم در‌دسترس قرار دارد. کاربران می‌توانند به‌روزرسانی‌های اطلاعات مرتبط با جاده‌ها را گزارش دهند. همچنین، کاربران می‌توانند جاده‌هایی را هم معرفی کنند که در نقشه وجود ندارد. بد نیست بدانید امکان تغییر نام و جزئیات مرتبط با مسدود‌شدن جاده‌ها نیز برای کاربران وجود خواهد داشت. در حالت کلی، این قابلیت‌ها می‌توانند دانش محلی را بسیار افزایش دهند؛ اما گوگل قبل از به‌روزرسانی، تغییرات را بررسی خواهد کرد.

آپدیت Google Maps

درنهایت، گوگل در حال انتشار به‌روزرسانی‌های تصویری در Google Maps است. در‌حقیقت، به‌زودی برنامه‌ی گوگل مپ را در قالب اینستاگرام خواهید دید که جاذبه‌های محلی را به‌خوبی نمایش می‌دهد و شما می‌توانید تصاویر مربوط به کسب‌و‌کار یا موقعیت‌های مکانی را اشتراک‌گذاری کنید. البته به‌یاد بسپارید که این قابلیت با امتیازدهی متفاوت است و شما فقط می‌توانید نظر بدون قضاوت را در قسمت پایین تصویر ارسالی قرار دهید. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد که به سایر بازدیدکنندگان با هدف آشنایی بیشتر با محیط مرتبط کمک کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات