شایعه: اینستاگرام از کلاب ‌هاوس الگوبرداری می‌کند

یک‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
براساس شایعات، فیسبوک قصد دارد با الگو گرفتن از کلاب‌هاوس، در اینستاگرام چت‌روم‌ صوتی ایجاد کند.
تبلیغات

فیسبوک به کپی‌ کردن از سایر شبکه‌های اجتماعی بسیار معروف است و همیشه با مهندسی معکوس، ویژگی‌های محبوب پلتفرم‌های دیگر را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. به نقل از MSPoweruser، این غول شبکه‌های اجتماعی با زیر نظر گرفتن کلاب هاوس قصد دارد تمام ویژگی‌های این شبکه اجتماعی صوتی را به اینستاگرام اضافه کند.

کلاب‌هاوس در طول ماه‌‌های گذشته سروصدای زیادی به راه انداخته است. این شبکه اجتماعی صوتی به‌سرعت نظر مردم را به خود جلب کرد و هر روز میزبان گفت‌وگوهای جذابی است. البته کلاب‌هاوس تنها در اختیار کاربران iOS قرار دارد و برای فعالیت در آن نیاز به دعوت‌نامه است. ارزش کلاب ‌هاوس در حال حاضر به یک میلیارد دلار می‌رسد و به دلیلی بی‌اعتمادی مردم به فیسبوک، استقبال از این شبکه اجتماعی صوتی بیشتر می‌شود.

#Instagram is working on audio rooms 👀 pic.twitter.com/5TI6YzLi9A— Alessandro Paluzzi (@alex193a) March 6, 2021

به ادعای حساب کاربری Alessandro Paluzzi در توییتر، اینستاگرام رمزگذاری سرتاسر را به گفت‌وگوهای اینستاگرام اضافه کرده است تا امنیت چت‌ها بیشتر شود. این ویژگی می‌تواند کمی نظر مردم را نسبت به فیسبوک عوض کند و شاید باعث شود  از گفت‌و‌گوهای صوتی که به اینستاگرام اضافه می‌شود، بهتر استقبال کنند.

#Instagram is working on end-to-end encrypted (E2EE) chats 👀 pic.twitter.com/XSb4DqHtU6— Alessandro Paluzzi (@alex193a) March 6, 2021
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات