گوگل مپ به حالت تاریک مجهز می‌شود

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل بالاخره حالت تاریک را به گوگل مپ اضافه کرد. این ویژگی در طول روز‌های آینده در اختیار تمام کاربران قرار خواهد گرفت.
تبلیغات

به گزارش ورج، پس از مدت‌ها سرویس نقشه گوگل هم از حالت تاریک استفاده خواهد کرد؛ البته این امکان فعلا روی نسخه اندروید فعال شده است و خبری از نسخه iOS‌ نیست. حالت تاریک از ماه سپتامبر سال ۲۰۲۰ روی گوگل مپ در حال آزمایش بود و بالاخره نسخه نهایی آن امروز در اختیار کاربران اندروید قرار گرفت.

برای فعال ‌کردن قابلیت تاریک گوگل مپ باید به قسمت تنظیمات و منوی Theme مراجعه کنید. به گفته‌ی گوگل، حالت تاریک بخشی از ویژگی‌هایی خواهد بود که قرار است برای نسخه اندروید سرویس مپ منتشر شود. این شرکت ویژگی‌های جدیدی هم به اندروید اوتو اضافه کرده است. در کنار استفاده از تصویر پس‌زمینه شخصی‌سازی‌شده، می‌توان با اندروید اوتو بازی کرد. ‌اکنون بازی‌‌هایی مانند Trivia Crack،ا!Jeopardy،اSong Quiz و ?Are You Feeling Lucky برای این سرویس منتشر شده است و با گفتن عبارت «هی گوگل» می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

اندروید اوتو

سرویس گوگل اوتو به ویژگی تقسیم صفحه هم مجهز شده است و حالا می‌توان از دو اپلیکیشن به‌صورت هم‌زمان استفاده کرد. البته این ویژگی تنها روی صفحه‌نمایش خودرو فعال می‌شود. این ویژگی‌های در طول چند روز آینده به گوگل اوتو اضافه می‌شوند و با گوشی‌هایی که از اندروید ۶ به بالا کار می‌کنند، سازگار هستند. حالت تاریک گوگل مپ هم به‌زودی در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات