حالت مخصوص کودکان به مرورگر اج اضافه می‌شود

چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
حالت مخصوص کودکان در مرورگر اج ‌از به نمایش درآمدن محتوای نامناسب در نتایج موتور جستجوی بینگ برای کودکان جلوگیری می‌کند.
تبلیغات

به گزارش The Verge، مایکروسافت یک ویژگی کاربردی به مرورگر کروم اضافه کرده که مخصوص کودکان است. این ویژگی استفاده از اینترنت را برای کودکان امن و سفارشی می‌کند؛ تمام این اقدامات به تم‌های کودکانه انجام می‌شوند و بسیار جذاب به نظر می‌رسند. حالت مخصوص کودکان مرورگر اج هنوز به‌صورت عمومی عرضه نشده است؛ اما کاربران اینسایدر مرورگر اج می‌توانند از آن استفاده کنند.

حالت مخصوص کودکان را می‌توان از قسمت پروفایل‌ها در مرورگر اج انتخاب کرد. وب‌گردی در حالت کودکان چند ویژگی را فعال می‌کند: مرورگر اج ظاهری کودکانه پیدا می‌کند، جست‌وجو در بینگ به حالت امن خواهد بود و محتوای نامناسب برای کودکان در نتایج جست‌وجو نشان داده نمی‌شود. همچنین والدین می‌توانند تنها دسترسی به یک وب‌سایت‌ها مشخصی را فعال کنند.

اضافه ‌شدن حالت مخصوص کودکان را قبلا در سرویس‌های مختلف دیده بودیم؛ مثلا نتفلیکس حالت مخصوص کودکان دارد. این ویژگی باعث می‌شود والدین نگران انتخاب محتوای مناسب برای فرزندان خود نباشند. اضافه ‌شدن این ویژگی به مرورگرهای اینترنتی می‌تواند نگرانی بسیاری از خانواده‌ها را برطرف کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات