گوگل فوتوز میزبان قابلیت Pinch To Zoom برای ویدئو شد

سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
جدیدترین تغییر اعمال‌شده در گوگل فوتوز، دو قابلیت Pinch To Zoom و Dobule Tap را برای ویدئوها به این اپلیکیشن اضافه می‌کند.
تبلیغات

در چند سال اخیر، گوگل به‌‌تدریج تلاش کرده است تجربه‌ی تماشای ویدئو ازطریق اپلیکیشن فوتوز (Google Photos) را بهبود بخشد و جدیدترین به‌روزرسانی گوگل فوتوز نیز دربردارنده‌ی چندین قابلیت جالب است.

براساس گزارش خبرگزاری GSMArena، گوگل فوتوز در نسخه‌ی جدید میزبان قابلیت Pinch To Zoom (استفاده از انگشت اشاره و شست برای بزرگ‌نمایی) در ویدئوها و قابلیت Dobule Tap (دو ضربه‌ی پشت سر هم) شده است. به‌لطف قابلیت بزرگ‌نمایی روی ویدئو، بخش‌هایی از ویدئو را از فاصله‌ی نزدیک‌تر و با دقت بیشتر می‌توانید ببینید. با دو بار ضربه‌ی پشت‌سر‌هم روی ویدئو، ابعاد آن با ابعاد صفحه‌نمایش کاملا سازگار می‌شود و دومین Dobule Tap باعث کوچک‌نمایی ویدئو می‌شود.

طبق گزارش‌ها، قابلیت‌های جدید گوگل فوتوز صرفا برای برخی از کاربران دردسترس قرار گرفته‌اند و به نسخه‌ی اپلیکیشن وابسته نیستند. بدین‌ترتیب، به‌نظر می‌رسد گوگل تغییرات را ازطریق سرور اعمال می‌کند. این یعنی برای دستیابی به قابلیت‌های Pinch To Zoom و Dobule Tap باید اندکی صبر کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات