قراردادن پست‌های اصلی اینستاگرام در بخش استوری برای برخی کاربران غیرممکن شد

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
آزمایش جدید اینستاگرام که به‌صورت محدود در برخی از مناطق دنیا انجام شده است، به‌اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئوهای فید اصلی در بخش استوری را غیرممکن می‌کند.
تبلیغات

اینستاگرام قصد دارد تغییری محسوس در نحوه‌ی کارکرد بخش استوری (Instagram Stories) اعمال کند. از قرار معلوم، گزینه‌ی به‌اشتراک‌گذاری پست‌ها از فید اصلی به بخش استوری برای برخی از کاربران حذف شده است. براساس گزارش خبرگزاری 9to5Mac، تعدادی از کاربران اینستاگرام در طرح جدیدی به‌صورت آزمایشی شرکت داده شده‌ و نوتیفیکیشنی دریافت کرده‌اند که غیرممکن‌شدن به‌اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئوهای فید اصلی به درون استوری را اعلام می‌کند. 

اینستاگرام می‌گوید گزارش‌های متعددی دریافت کرده است که کاربران می‌گویند تمایل ندارند محتواهای موجود در فید اصلی را در بخش استوری هم ببینند؛ چون استوری به‌طورکلی هدفی متفاوت از پست‌ها دارد؛ ازاین‌رو، به‌شکلی متفاوت از آن باید استفاده شود.

اینستاگرام می‌گوید آزمایش جدید خود را در برخی مناطق منتخب انجام داده است و فعلا قصد ندارد حذف این گزینه را به‌صورت گسترده‌تر در پلتفرمش اعمال کند. در‌حال‌حاضر، مشخص نیست اینستاگرام بر چه اساسی کاربران مناطق مختلف را در آزمایش جدید شرکت داده است.

اینستاگرام در یادداشتی به تولیدکنندگان محتوا گفته است ویدئوهای شبکه‌ی اجتماعی تیک تاک را در بخش ریلز (Reels) بازنشر نکنند؛ ریلز یکی از بخش‌های درون اینستاگرام برای رقابت مستقیم با تیک تاک محسوب می‌شود. اینستاگرام در‌حال‌حاضر ویدئوهای تیک تاک را مسدود نمی‌کند؛ اما می‌گوید محتواهای قرارگرفته در ریلز باید اوریجینال و معتبر باشند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی تغییر جدید اینستاگرام چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات