اپ گالری هواوی باز طراحی شد

سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
اپ گالری هواوی که ماهانه ۵۰۰ میلیون کاربر فعال دارد، از نو طراحی شد تا استفاده از آن راحت‌تر و جذاب‌تر شود.
تبلیغات

 به گزارش GSMArena، هواوی اپلیکیشن اپ گالری را با رابط کاربری جدید و ویژگی‌های جذاب‌تر برای پیداکردن اپلیکیشن‌های مختلف از نو طراحی کرد.

در نسخه جدید اپ گالری تبی به نام Featured را مشاهده می‌کنید. این قسمت که حالت کارتی دارد، یک نگاه کلی از اپلیکیشن مورد نظر را به کاربر نشان می‌دهد. این اطلاعات شامل تصاویر، راهنما و مقاله‌های مربوط به آن اپلیکیشن است.

محتوای این بخش توسط نویسندگان مختلف تولید می‌شوند تا اطلاعات کافی و مناسبی در اختیار کاربران قرار بگیرد. این تب به‌صورت عمودی طراحی شده است تا اسکرول کردن در آن راحت باشد و کاربران بتوانند از اپلیکیشن‌‌های جدید به اپلیکیشن‌های قدیمی بروند.

تب بعدی که به اپ گالری اضافه شده است، Campaign نام دارد؛ در این قسمت اپلیکیشن‌هایی که با تخفیف همراه هستند نشان داده می‌شوند و در آن چالش‌هایی در نظر گرفته شده است که کاربران با انجام آن‌ها می‌توانند اپلیکیشن‌ها را بخرند یا آن‌ها را امتحان کنند.

تب دیگری هم به اپ گالری اضافه شده است که Gifts نام دارد. این تب شامل استفاده رایگان محدود از یک سری سرویس‌های پرمیوم یا اعتبار داخل بازی است.

اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها در دو تب جداگانه قرار گرفته‌اند و سیستم نقد و بررسی و امتیازدهی به آن‌ها اضافه شده است. در حال حاضر اپ گالری هواوی ماهانه ۵۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. نسخه جدید اپ گالری در کشورهای اروپایی منتشر شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات