دستیابی DuckDuckGo به رکورد ۱۰۰ میلیون جستجو در روز

سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
موتور جستجوی DuckDuckGo به روند روبه‌رشد ادامه می‌دهد و به رکورد روزانه ۱۰۰ میلیون جست‌وجو دست پیدا کرده است.
تبلیغات

به گزارش SearchEngineJournal، موتور جستجوی داک‌داک‌گو (DuckDuckGo) در تاریخ ۱۱ ژانویه شاهد ترافیک عجیبی بود و به همین دلیل توانست به رکورد ۱۰۰ میلیون جست‌وجو در روز دست پیدا کند. میانگین جستجوی روزانه در داک‌داک‌گو در ماه ژانویه به ۹۰ میلیون بار رسیده است.

برای مقایسه بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که در ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ جستجوی روزانه در این سرویس ۵۲ میلیون بار بود. با توجه ‌به رکورد جدید، این سرویس نسبت به سال گذشته شاهد رشد ۷۳ درصدی بوده است.

درادامه نگاهی داریم به پیشرفت این موتور جست‌وجو در طول سال‌های گذشته:

  • از ژانویه ۲۰۱۹ تا ژانویه ۲۰۲۰: ۵۲ درصد افزایش
  • از ژانویه ۲۰۱۸ تا ژانویه ۲۰۱۹: ۶۲ درصد افزایش
  • از ژانویه ۲۰۱۷ تا ژانویه ۲۰۱۸: ۶۱ درصد افزایش
  • از ژانویه ۲۰۱۶ تا ژانویه ۲۰۱۷: ۳۰ درصد افزایش

استقبال از داک‌داک‌گو تنها به نسخه وب محدود نمی‌شود و استفاده از اپلیکیشن موبایل آن هم افزایش پیدا کرده است. اپلیکیشن داک‌داک‌گو هفته گذشته در جایگاه هفتم اپلیکیشن‌های رایگان اپ استور و در مکان اول اپلیکیشن‌های کاربردی قرار گرفت.

موفقیت داک‌داک‌گو باعث شده است این موتور جست‌وجو پشت ‌سر گوگل و بعد از یاهو و بینگ قرار بگیرد. یکی از ویژگی‌هایی که باعث می‌شود مردم بیشتر از سرویس جستجوی داک‌داک‌گو استفاده کنند، توجه ویژه به حریم شخصی است. کاربران بدون نگرانی از جمع‌آوری اطلاعات شخصی در این سرویس جست‌وجو می‌کنند.

افزایش استقبال از داک‌داک‌گو با رشد تعداد کاربران اپلیکیشن‌های پیام‌رسان رمزگذاری‌شده مانند تلگرام و سیگنال هم‌زمان شده است. این موضوع نشان می‌دهد که مردم بیش‌ازپیش به حفظ اطلاعات شخصی خود علاقه‌مند شده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات