گوگل تماس تصویری گروهی در Hangouts را غیرفعال کرد

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گوگل اعلام کرد تماس تصویری گروهی در Hangouts را از کار انداخته است و تماس‌های تصویری این سرویس با گوگل میت برقرار می‌شوند.
تبلیغات

در سال‌های گذشته گوگل سرویس‌ها و محصولات مختلفی راهی بازار کرده که بسیاری از آن‌ها با یکدیگر هم‌پوشانی دارند و ویژگی مشترکی ارائه می‌کنند و این موضوع کاربران را سردرگم کرده است. پیام‌رسان Hangouts یکی از همین سرویس‌های گوگل است؛ البته گوگل در سال‌های گذشته، بسیاری از ویژگی‌های این اپلیکیشن‌ها را حذف کرد و درحال‌حاضر، تنها ویژگی تماس تصویری گروهی دارد.

گوگل در چند وقت اخیر سرویس‌های دیگری مانند میت و دوئو را هم عرضه کرده که ویژگی تماس تصویری گروهی را دراختیار کاربران قرار می‌دهند. همین موضوع باعث شده که گوگل ویژگی تماس تصویری گروهی را هم از روی Hangouts حذف کند.

کاربران Hangouts در زمان استفاده از تمام تصویری گروهی با پیامی مواجه می‌شوند که این تماس تصویری با گوگل میت برقرار شده است. البته کاربران با برخی از ویژگی‌های میت هم آشنا می‌شوند؛ مثلا می‌توان در زمان به‌اشتراک‌گذاشتن صفحه‌نمایش کپشن نوشت.

گوگل قصد دارد کاربران Hangouts را به سرویس‌های دیگر مانند میت و دوئو ببرد و این کار اصلا جای تعجب ندارد. قطعا گوگل به‌زودی سرویس Hangouts را هم تعطیل می‌کند. اهالی مانتین‌ویو قبلا اعلام کرده بودند در نیمه اول سال ۲۰۲۱ قصد دارند که سرویس Hangouts را غیرفعال کند. پس اگر همچنان از ویژگی تماس تصویری این سرویس استفاده می‌کنید، بهتر است به فکر استفاده از برنامه‌های دیگر باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات