با DaVinci Resolve 17 ویدیوها خودکار برای اینستاگرام آماده می‌شوند

پنج‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
نرم‌افزار DaVinci Resolve 17 می‌تواند ویدئوها را به‌صورت خودکار برای اینستاگرام آماده کند.
تبلیغات

شرکت Blackmagic Design اعلام کرد که نسخه جدید نرم‌افزار ویرایش ویدئوی DaVinci Resolve کلی ویژگی جدید پیش روی کاربران قرار می‌دهد و نسبت به نسخه قبلی هم کلی بهبود پیدا کرده است. نرم‌افزار DaVinci Resolve 17 هنوز رسما راهی بازار نشده، اما می‌توان نسخه آزمایشی آن را از سایت سازندگان آن دانلود کرد. این نسخه آزمایشی یک ویژگی جالب‌توجه برای افرادی دارد که روی اینستاگرام ویدئو منتشر می‌کنند. با DaVinci Resolve 17 به‌راحتی می‌توان ویدئوهای مناسب برای اینستاگرام درست کرد.

این نرم‌افزار می‌تواند خیلی راحت ویدئوهایی با نسبت تصویر ۱۶:۹ یا Ultra HD تولید کند و خیلی سریع هم می‌تواند آن‌ها را به حالت مربعی یا عمودی در بیاورد تا بتوان راحت آن را روی اینستاگرام ارسال کرد.

ویژگی جالبی در Neural Engine نرم‌افزار DaVinci قرار گرفته که می‌تواند صورت افراد را تشخیص دهد و آن‌ها را داخل ویدئوی جابه‌جا کند. با این ویژگی دیگر نیازی نیست که به‌صورت دستی هر فریم را کراپ کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های جدید این اپلیکیشن Magic Mask نام دارد که باز هم با Neural Engine این نرم‌افزار کار می‌کند. با این ویژگی می‌توان ماسک‌های مختلفی را روی آیتم‌ها قرارداد. می‌توان به‌راحتی روی یک نفر ماسک قرارداد یا حتی می‌شود این ماسک را روی صورت یا بازو هم گذاشت تا بتوان روند تدوین فیلم را سریع‌تر پیش‌برد.

نرم‌افزار  DaVinci Resolve 17 از ابزار جدید HDR هم بهره می‌برد. این ویژگی جدید باعث می‌شود که کاربر بتواند یک چرخ رنگ جدید با هر تونال رنجی که می‌خواهد درست کند. این چرخ رنگ می‌تواند شامل کنترل اکسپوژر و سچوریشن باشد که باعث می‌شود تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید.

نسخه جدید DaVinci ویژگی‌های صوتی جدیدی دارد. ابزاری که می‌تواند کلمه، بیت‌ها و افکت‌های صوتی را به‌صورت مجزا تشخیص دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات