نتفلیکس چیزی شبیه به کانال‌های تلویزیونی را آزمایش می‌کند

سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
دایرکت چیزی شبیه به کانال‌های تلویزیونی است که کاربران در آن برنامه‌هایی از‌پیش‌زمان‌بندی‌شده را مشاهده خواهند کرد، بدون اینکه حقی در انتخاب آن‌ها داشته باشند.
تبلیغات

اگر همیشه در انتخاب فیلم و سریال در نتفلیکس مشکل دارید و زمان زیادی را به‌دنبال فیلم و سریال می‌گردید، شاید ویژگی جدید نتفلیکس کمک بزرگی برایتان باشد. نتفلیکس از اوایل نوامبر قابلیت کانال را آزمایش می‌کند؛ قابلیتی که در کشور فرانسه به‌نام دایرکت شناخته می‌شود. کاربران در این کانال می‌توانند فیلم‌ها و سریال‌هایی را مشاهده کنند که از قبل برای پخش زمان‌بندی شده‌اند.

دایرکت چیزی شبیه به کانال تلویزیونی می‌ماند که هر برنامه‌ای پخش می‌کند. تمام فیلم‌ها و سریال‌های نتفلیکس با کانال پخش می‌شود. حالت آزمایشی دایرکت از پنجم نوامبر در کشور فرانسه فعال خواهد شد و یک ماه ادامه خواهد یافت؛ اما چرا فرانسه برای آزمایش این ویژگی انتخاب شده است؟ دلیل این امر استفاده‌ی درخورتوجه فرانسوی‌ها از تلویزیون‌های سنتی اعلام شده است.

نتفلیکس در گفت‌وگو با وب‌سایت IndieWire به این موضوع اشاره کرد که خیلی از مردم دوست دارند برنامه‌هایی مشاهده کنند که به انتخاب نیاز نداشته باشند. آن‌ها دوست دارند همان برنامه‌ای را مشاهده کنند که پخش می‌شود.

ویژگی دایرکت باعث می‌شود که کاربران فیلم‌ها و سریال‌هایی را مشاهده کنند که تاکنون از وجود آن‌ها اطلاعی نداشته‌اند. این ویژگی تا دسامبر ادامه پیدا می‌کند تا دایرکت بتواند مخاطب‌های بیشتری در کشور فرانسه کسب کند. گفتنی است نتفلیکس ۹ میلیون نفر مشترک در کشور فرانسه دارد و قابلیت دایرکت بعدها در سایر کشورها هم دردسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات