نسخه جدید اپلیکیشن اسپاتیفای در اپل‌ واچ امکان پخش موسیقی را بدون آیفون فراهم می‌کند

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن اسپاتیفای مخصوص اپل‌‌واچ از آیفون مستقل می‌شود تا برای پخش موسیقی، به اتصال به آیفون نیازی نباشد.
تبلیغات

اپل‌واچ کاربردهای زیادی به‌ویژه برای ورزش‌کاران دارد؛ اما الزام به جفت‌کردن آن به آیفون برای استفاده از سرویس‌ها زمان‌بر است. البته نسخه‌ی سلولی اپل‌واچ تا حدی وابستگی اپل‌واچ به آیفون را برطرف کرده است؛ ولی کاربران برای استفاده از اپلیکیشن‌های واسطه‌گر در اپل‌واچ به حضور گوشی‌های آیفون نیاز دارند.

درواقع، در اپلیکیشن‌های واسطه‌گر توسعه‌دهندگان باید اپلیکیشن مستقلی برای اپل‌واچ ارائه کنند تا کاربران را برای استفاده از خدماتشان، از جفت‌کردن این ساعت هوشمند به آیفون بی‌نیاز کنند. حال در میان این توسعه‌دهندگان، اسپاتیفای برای تسهیل دسترسی کاربرانش در اپل‌واچ و ارتقای تجربه‌ی کاربری دست‌ به کار شده است. امروز، اسپاتیفای اعلام کرد در حال عرضه‌ی نسخه‌ی مستقلی از این اپلیکیشن در اپل‌واچ است.

از‌این‌پس، کاربران اسپاتیفای با استفاده از وای‌فای و شبکه‌ی دیتا می‌توانند بدون نیاز به گوشی اپل‌واچ خود را به هدفون‌ها متصل کنند و از این سرویس موسیقی حین فعالیت و دویدن بهره ببرند.

اسپاتیفای آزمایش روی تغییرات جدید را از ابتدای سال جاری میلادی شروع کرده و اکنون وارد مراحل نهایی شده است. دو سال پیش، این سرویس استریم موسیقی اولین نسخه‌ی اپلیکیشن اسپاتیفای برای اپل‌واچ را با قابلیت‌های محدود عرضه کرده بود و کاربران برای استفاده از آن به آیفون نیاز داشتند.

اسپاتیفای اولین سرویسی نیست که تجربه‌ی پخش مستقل موسیقی را برای کاربران اپل‌واچ فراهم می‌کند؛ چراکه پیش‌از‌این در فوریه سال جاری، پاندورا، سرویس استریم اپل، این قابلیت را عرضه کرده بود. اسپاتیفای اعلام کرد تغییرات جدید اپلیکیشن این سرویس در اپل‌واچ با به‌روزرسانی جدید عرضه می‌شود و به‌زودی دردسترس تمامی کاربران قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات