ویژگی Family Setup برای مدیریت چند اپل واچ با آیفون معرفی شد

سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
اپل در رویداد جدید خود، ویژگی‌ای به‌نام Family Setup معرفی کرد که هدف اصلی آن مدیریت اپل واچ فرزندان به‌دست والدینشان است.
تبلیغات

درکنار رونمایی ساعت‌های هوشمند اپل شامل اپل واچ سری ۶ و SE، ویژگی‌هایی ازجمله Family Setup نیز معرفی شد. این ویژگی که از امکانات iOS 14 محسوب می‌شود، به کاربران گوشی‌های هوشمند آیفون اجازه می‌دهد سری‌های مختلف اپل واچ را مدیریت کنند.

درواقع، این ویژگی مناسب والدین است تا اپل واچ کودکانشان را بهتر مدیریت کنند. طبیعتا با معرفی اپل واچ SE که قیمت نسبتا مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد، بسیاری از خانواده‌ها برای فرزندانشان اپل واچ جدید را خواهند خرید. به‌همین‌دلیل نیز، اپل ویژگی Family Setup را توسعه داده است.

ویژگی جدید که همراه ‌با آپدیت iOS 14 در ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور) ارائه می‌شود، به دارندگان گوشی‌های آیفون اجازه همگام‌سازی با چندین اپل واچ را می‌دهد و امکان مدیریت آن‌ها برای دارنده‌ی آیفون را فراهم می‌سازد. برای مثال، والدین مشخص می‌کنند که چه کسی امکان برقراری تماس یا ارسال پیام به اعضای خانوادشان را دارد یا می‌توانند موقعیت جغرافیایی فرزندشان را بررسی کنند.

دارنده‌ی اپل واچ نیز با استفاده از ویژگی‌های Family Setup می‌تواند اعلان‌هایی به والدین خود ارسال کند. برای مثال، ویژگی یادشده حضور کودک در کلاس‌های درسی را مشخص می‌کند تا والدین وی در ساعات برگزاری کلاس، تماس نگیرند یا پیام ارسال نکنند.

مقام‌های اپل توضیح می‌دهند که ویژگی مذکور برای مدل‌های آیفون ۶ اس یا مدل‌های جدیدتر توسعه داده شده و تنها در iOS 14 امکان دسترسی به آن وجود دارد. همچنین، تنها از مدل‌های اپل واچ سری ۴ به‌بعد شامل اپل واچ SE و سری ۶ پشتیبانی می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات