کیبورد SwiftKey مایکروسافت با دو قابلیت جدید آپدیت شد

جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین نسخه از صفحه‌کلید SwiftKey مایکروسافت ضمن اضافه کردن دو قابلیت جدید به این اپلیکیشن، برخی از باگ‌های پیشین را رفع می‌کند.
تبلیغات

صفحه‌کلید سوئیفت‌کی (SwiftKey) مایکروسافت به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرده که نسخه‌ی اپلیکیشن را به ۷٫۶٫۳٫۴ ارتقا می‌دهد، شامل دو قابلیت جدید است و باگ‌های پیشین را رفع می‌کند. طبق گفته‌ی مایکروسافت، جدیدترین به‌روزرسانی سوئیفت‌کی عملکرد صفحه‌کلید را نیز بهبود می‌بخشد.

در نسخه‌ی جدید سوئیفت‌کی می‌توانید فرایند ویرایش کلمات را در زمانی بسیار سریع به‌انجام برسانید؛ زیرا صفحه‌کلید مایکروسافت در نسخه‌ی جدید از امکان کنترل نشانگر متن پشتیبانی می‌کند. به‌منظور حرکت دادن نشانگر، باید روی دکمه‌ی اسپیس ضربه بزنید و نگه دارید. مایکروسافت ماه گذشته‌ قابلیت موردبحث را برای کسانی که نسخه‌ی بتای سوئیفت‌کی را نصب کرده بودند دردسترس قرار داد و اکنون پس از گذر مدتی و رفع مشکلات اولیه، آن را دردسترس همه قرار داده است. به‌منظور فعال‌سازی، باید به منوی Typing در بخش تنظیمات اپلیکیشن مراجعه کنید.

مایکروسافت می‌گوید به‌روزرسانی ۷٫۶٫۳٫۴ سوئیفت‌کی پشتیبانی از زبان Saint Lucian Creole را به این اپلیکیشن اضافه و بهبودهایی روی ابعاد کلیدهای زبان عربی اعمال می‌کند. مایکروسافت همچنین از رفع برخی باگ‌ها به‌هنگام استفاده از برخی زبان‌ها خبر می‌دهد.

سوئیفت‌کی مایکروسافت یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های صفحه‌کلید برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی به‌حساب می‌آید و مزیت‌‌های ویژه‌ای ارائه می‌دهد. آمار نشان می‌دهند که تعداد نصب سوئیفت‌کی در فروشگاه گوگل پلی استور مرز ۵۰۰ میلیون بار را رد کرده؛ در مقایسه متوجه می‌شویم که اپلیکیشن جی‌بورد (Gboard) گوگل روی بیش از یک میلیارد گوشی اندرویدی نصب شده است. بااین‌حال نباید فراموش کنید که جی‌بورد به‌صورت پیش‌فرض با تمامی گوشی‌های هوشمند اندرویدی ارائه می‌شود، اما نصب سوئیفت‌کی اختیاری است. با مراجعه به این لینک می‌توانید سوئیفت‌کی را برای گوشی اندرویدی خود دانلود کنید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات