آشنایی با اپلیکیشن آیدی پی؛ از خدمات بانکی تا فروشگاه اینترنتی

یک‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آیدی پی به‌عنوان سرویس پرداختی که جزو نسل جدید خدمات فین‌تک است، سرویس‌های مالی را با کمترین هزینه‌ی زمانی و مالی و فنی برای کسب‌وکارها و متقاضیان فراهم می‌کند.
تبلیغات

سیستم بانکداری یکی از صنایعی محسوب می‌شود که در چند سال اخیر، بیشترین تأثیر را از فناوری گرفته است؛ به‌طوری‌که با حضور بازیگران جدید در این حوزه، دیگر نمی‌توان بانک‌ها و مؤسسه‌های مالی و اعتباری را تنها بازیگران این صنعت خواند. آیدی‌پی جزو اپلیکیشن‌هایی است که موج سرویس‌های فین‌تک را در کشور راه‌ انداخته‌اند. درادامه، اپلیکیشن آیدی‌پی را بررسی می‌کنیم.

با استفاده از اپلیکیشن آیدی‌پی، علاوه‌بر امکان ایجاد آیدی که ازطریق لینک و QRcode دردسترس است، می‌توان مشخصات و ویژگی‌های درگاه خود را تغییر داد. این ویژگی‌های تنظیم‌پذیر عبارت‌اند از: دریافت اطلاعات از پرداخت‌کننده (شماره‌ی موبایل، کدملی، آدرس و...)، کارمزد، اطلاع‌رسانی پرداخت‌ها به پرداخت‌کننده و صاحب درگاه و ایجاد فیلدهای سفارشی. پرداخت انواع قبوض، خرید شارژ برای موبایل، پرداخت ازطریق QRCode و ارائه وب‌سرویس برای درگاه‌های ایجادشده به‌منظور استفاده در وب‌سایت را باید از قابلیت‌های دیگری خواند که ازطریق اپلیکیشن آیدی پی دراختیار کاربران قرار می‌گیرد.

درادامه نگاهی به اپلیکیشن این سرویس و خدمات آن خواهیم انداخت. بنابر بر تعریف خود آیدی پی، شما  به‌راحتی می‌توانید حساب کاربری در آن ایجاد کنید و به حفظ‌کردن شماره ‌یکارت یا شماره‌ی شبا نیازی ندارید؛ چون تمام آن اعداد به‌نام کاربری دلخواه شما تبدیل می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن، همراه معرفی ویدئویی زومیت باشید:

تماشا در آپارات

دانلود اپلیکیشن

گوگل پلی کافه بازار نسخه‌ی iOS

شما کاربران محترم نیز می‌توانید اپلیکیشن‌های محبوب خود را ازطریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات