امکان دسترسی به یادداشت‌های OneNote و Sticky Notes در Outlook فراهم می‌شود

دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت به‌تازگی اعلام کرده است به‌زودی امکان دسترسی به یادداشت‌های سرویس‌های وان‌نوت و استیکی نوتس در اوت‌لوک فراهم خواهد شد.
تبلیغات

مایکروسافت در جدیدترین اقدام برای یکپارچه‌سازی سرویس‌های وان‌نوت (OneNote) و استیکی نوتس (Sticky Notes) با اوت‌لوک (Outlook)، کار روی قابلیت جدیدی را آغاز کرده است که به کاربران امکان می‌دهد مستقیما ازطریق نسخه‌ی تحت‌وب اوت‌لوک به وان‌نوت و استیکی نوتکس دسترسی پیدا کنند.

اوت‌لوک قرار است گزینه‌‌ای جدید با عنوان OneNote Feed ارائه دهد که شامل یادداشت‌هایتان در سرویس‌های وان‌نوت و استیکی نوتس است و آن‌ها را در یک‌ جا جمع می‌کند. به‌لطف قابلیت OneNote Feed، خواهید توانست به‌سادگی در بین یادداشت‌های ذخیره‌شده در وان‌نوت و استیکی نوتس جست‌و‌جو کنید. افزون‌بر‌این، می‌توانید با نسخه‌ی تحت‌وب اوت‌لوک یادداشتی جدید در استیکی نوتس بنویسید و ذخیره کنید. 

هم‌اکنون، دو اپلیکیشن وان‌نوت و استیکی نوتس برای اندروید و iOS دردسترس قرار دارند؛ بااین‌حال اگر کاربر یکی از گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی سامسونگ هستید، به نصب اپلیکیشن وان‌نوت روی گوشی خود نیازی ندارید. به‌جای این کار، می‌توانید یادداشت‌های خود را در سرویس سامسونگ نوتس (Samsung Notes) ذخیره کنید تا بتوانید به‌سرعت ازطریق وان‌نوت به آن‌‌ها دسترسی داشته باشید. این امکان به‌لطف قابلیت جدیدی ارائه می‌شود که مایکروسافت از آن با نام همگام‌سازی با مایکروسافت وان‌نوت (Sync to Microsoft OneNote) یاد می‌کند. ازآنجاکه تمامی یادداشت‌های ذخیره‌شده در سامسونگ نوتس به‌سرعت و خودکار با وان‌نوت همگام‌سازی می‌شوند، می‌توانید ازطریق OneNote Feed در اوت‌لوک به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

داشتن تمامی یادداشت‌های وان‌نوت و استیکی نوتس در اوت‌لوک می‌تواند چند مزیت داشته باشد. برای مثال، قابلیت جدید OneNote Feed امکان می‌دهد صرفا ازطریق درگ اند دراپِ (کشیدن و رها کردن) یادداشت‌ها، آن‌ها را به درون ایمیل خود در اوت لوک منتقل کنید. به‌‌علاوه، اگر در ایمیلی به‌ویژه به نکته‌ای مهم برخورد کردید، می‌توانید سریعا آن را یادداشت کنید، بدون اینکه لازم باشد از اوت‌لوک خارج شوید.

براساس صفحه‌ی نقشه‌ی راه سرویس مایکروسافت ۳۶۵، قابلیت OneNote Feed برای اوت‌لوک فعلا در مرحله‌ی توسعه قرار دارد و سپتامبر ۲۰۲۰ (شهریور و مهر ۱۳۹۹) به‌صورت عمومی دردسترس قرار می‌گیرد. مایکروسافت گفته است قصد دارد OneNote Feed را نوامبر ۲۰۲۰ (آبان و آذر ۱۳۹۹) به سرویس‌های OneNote Online و OneNote 2016 و نسخه‌ی ویندوز ۱۰ وان‌نوت اضافه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات