امکان تغییر پس‌زمینه در تماس ویدئویی اسکایپ فراهم شد

یک‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت به‌تازگی امکان برقراری تماس ویدئویی ۱۲ نفره را به اسکایپ در تمامی پلتفرم‌ها اضافه کرده است. به‌روزرسانی جدید اسکایپ برخی بهبودهای دیگر در این سرویس اعمال می‌کند.
تبلیغات

مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای جدید از اضافه‌شدن قابلیت‌هایی جدید و کاربردی به اسکایپ (Microsoft Skype) در تمامی پلتفرم‌ها خبر داده است. بر اساس اطلاعیه‌ی ردموندی‌ها، کاربران نسخه‌ی ویندوز و مک و لینوکس اسکایپ از این پس می‌توانند پس‌زمینه‌ی تصویر خود را به‌هنگام برقراری تماس ویدئویی تغییر دهند. کاربر درصورت تمایل می‌تواند مجموعه‌ای از تصاویری را که مایکروسافت ارائه می‌دهد در پس‌زمینه بگذارد؛ اگر به این تصاویر علاقه نداشتید، می‌توانید تصویر مدنظر خود را آپلود کنید.

درضمن تمامی نسخه‌های اسکایپ به‌لطف به‌روزرسانی جدید به شما امکان می‌دهند هنگام استفاده از استایل Grid (شبکه‌ای) ۱۲ نفر را ببینید؛ محدودیت حالت Grid پیش‌تر ۹ نفر بود. بدین ترتیب می‌توانید در تماس ویدئویی، شمار بیشتری از دوستان‌تان را ببینید. تمامی قابلیت‌های یادشده در نسخه‌ی ۸٫۶۲ اسکایپ که هم‌اکنون در دسترس قرار دارد قابل‌استفاده هستند.

به‌روزرسانی جدید اسکایپ همچنین برخی باگ‌های ایجادشده در نسخه‌ی پیشین را رفع می‌کند و در راستای باثبات‌تر کردن اپلیکیشن قدم برمی‌دارد. مایکروسافت از بهبود روند همگام‌سازی پیام در بین پلتفرم‌های مختلف خبر می‌دهد. کاربران اسکایپ مدعی شده بودند که برخی گفت‌و‌گوهایشان به‌روزرسانی نمی‌شود و ظاهرا اکنون این مشکل رفع شده است. مایکروسافت علاوه بر این موارد، برخی بهبودهای عمومی دیگر نیز در اسکایپ اعمال کرده تا تجربه‌ی کاربری بهتری ارائه دهد. نمایش ۱۲ نفره در حالت شبکه‌ای و بهبود ثبات و رفع باگ، برای نسخه‌ی جدید اسکایپ در پلتفرم‌های اندروید و iOS و iPadOS نیز در دسترس قرار گرفته است.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد اسکایپ دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات