اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (۱۱ تیر)

چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
مطالعه 7 دقیقه
معرفی اپلیکیشن‌های پولی که رایگان می‌شوند باتوجه‌به مدت محدودی که برای نصب دارند از اهمیت بالایی برخودار است؛ بنابراین در زومیت قصد داریم اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را به شما معرفی کنیم.
تبلیغات

اپلیکیشن‌ها به‌عنوان بخش مهمی از گوشی‌ موبایل، جزو جدانشدنی زندگی ما شده‌اند. شاید بتوان اپلیکیشن‌های امروزی را که همه‌ی ما به‌کمک آن‌ها، بخش زیادی از فعالیت‌ها و کارهای روزمره‌ی خود را پیش می‌بریم، به‌عنوان اختراعات نوین انسانی قلمداد کنیم. اختراعاتی که ازطریق کدهای برنامه‌نویسی و حل معادلات ریاضی، بستری را برای ما فراهم می‌کنند تا با کمک آن با دوستان خود در آن سوی دنیا ارتباط برقرار کنیم، فایل جابه‌جا کنیم یا حتی کسب درآمد کنیم.

اپلیکیشن‌ها همان‌طور که می‌دانید در سه شیوه توسط توسعه‌دهندگان دراختیار کاربران قرار می‌گیرند. این سه شیوه عبارت‌اند از: رایگان، خرید اشتراک و پرداخت درون‌برنامه‌ای. تاکنون شده با دیدن اپلیکیشنی به‌وجد بیایید و قصد داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی بودن آن شوید؟ همه‌ی ما این تجربه را داشتیم و غالبا در مواجه با این مسئله، تنها به افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها اکتفا کرده‌ایم.

اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و ما می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود در آینده نیز به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود هرازگاهی اپلیکیشن‌های خود را به‌رایگان عرضه می‌کنند. بنابراین، توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند و بعد از آن می‌توانید فرایند نصب را تکمیل نکنید. با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده امروز در اندروید و iOS را به شما معرفی کنیم.

مجموعه‌ی جدید اپلیکیشن‌های پولی اندروید که امروز در تاریخ ۱۱ تیر رایگان شده‌اند شامل یک اپلیکیشن برنامه‌ریزی برای فعالیت‌ها و کارهای روزانه که ازطریق ویجت نیز قابل مدیریت است و در موعد مقرر برای شما اعلان ارسال می‌کند، می‌شود. یک بازی جذاب نیز معرفی شده است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند و درنهایت یک برنامه‌ی شخصی‌سازی ظاهر گوشی با کمک تصاویر پس‌زمینه‌ی زنده نیز در این مجموعه قرار گرفته است.

اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده‌ی iOS در این مجموعه شامل یک برنامه‌ی کاربردی تقویت قدرت تکلم و گفتار می‌شود که با بررسی بیان کاربر، تکیه کلام‌ها را مشخص می‌کند تاکاربر  بتواند با تمرین استفاده از آن‌ها را کاهش دهد؛ همچنین یک برنامه‌ی کاربردی برای علاقه‌مندان به عکاسی معرفی شده است تا ساعت‌های طلایی و آبی هر منطقه را به کاربر اعلام کند. درادامه یک برنامه‌ی انتخاب شانسی برای اجرای بازی‌های مختلف معرفی شده است. این اپلیکیشن‌ها را می‌توانید روی دستگاه‌های اپل، اعم از آیفون یا آیپد نصب کنید و تجربه‌ی جدیدی را برای خود رقم بزنید.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید

۱- اپلیکیشن Todo Task Reminder Pro + Widget

اپلیکیشن Todo Task Reminder Pro یک برنامه‌ی کاربردی برای تهیه‌ی فهرستی از کارهای مهم روزانه است که ویژگی‌های خاصی را دراختیار کاربر قرار می‌دهد. این برنامه به کاربر امکان می‌دهد که کارهای روزانه‌ی خود را به‌همراه عنوان، توضیحات، تاریخ و عکس یادداشت کند و کارهای مهم‌تر را برای نمایش روی ویجت اختصاصی اپلیکیشن تنظیم کند. ویجت این برنامه قابلیت تغییر اندازه و کنترل دارد و کاربر خواهد توانست بدون بازکردن اپلیکیشن ازطریق ویجت نیز برخی ویژگی‌ها را استفاده کند. علاوه‌براین، اپلیکیشن Todo Task Reminder Pro امکان بکاپ‌گیری از عملیات را فراهم می‌کند تا در صورت نیاز بعدا بتوان از آن استفاده کرد.

اسکرین شات اپلیکیشن Todo Task Reminder Pro

یکی از ویژگی‌هایی که موجب تمایز این برنامه نسبت به سایرین می‌شود، فرایند بعداز اعلان است. فرض کنید کاری را برای یادآوری تنظیم کرده‌اید و در تاریخ مربوطه انجام نمی‌شود، شما می‌توانید با انتخاب گزینه‌ی Unfinished، دوباره امکان تنظیم تاریخ و اعلان را داشته باشید و زمانی‌که کار را انجام دادید، آن را بایگانی کنید. از سایر ویژگی‌های اپلیکیشن Todo Task Reminder Pro می‌توان به افزودن میان‌بر در بخش اعلان‌های گوشی اشاره کرد؛ همچنین به‌وسیله‌ی این برنامه می‌توانید فعالیت‌های خود را با دیگران به‌اشتراک بگذارید. رابط‌کاربری اپلیکیشن نیز به‌گونه‌ای نوین و امروزی طراحی شده است تا حس بهتری را برای کاربر ایجاد کند. البته، کاربران می‌توانند باتوجه‌به سلیقه‌ی خود تم برنامه را تغییر دهند و نکته‌ی دیگری که در زمینه‌ی طراحی باید از آن یاد کرد، پشتیبانی از حالت تاریک برای استفاده در محیط‌های کم‌نور است. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن پولی رایگان شده اندروید را از لینک زیر دانلود کنید.

۲- بازی Mystery of Fortune 2

اسکرین شات بازی Mystery of Fortune 2

بازی Mystery of Fortune 2 هشتمین قسمت از بازی Fortune Chronicle Episodes است. در این بازی باید سیاه‌چاله‌ها را با ارتش خود تسخیر کنید و دشمنان خود را از پا درآورید. این بازی بیشتر از ۲۰ هزار کاربر فعال فقط در پلتفرم اندروید دارد و با بررسی نظرات کاربران می‌توان حدس زد که بازی اعتیادآوری به‌شمار می‌رود. در این بازی ۳۵ شخصیت اصلی و ۲۵ نوع یونیت وجود دارد که می‌توانید باتوجه‌به استراتژی خود آن‌ها را انتخاب کنید و به‌کار بگیرید. درطول بازی باید به ۱۴ منطقه سفر کنید و درمجموع ۸۵ سیاه‌چاله را فتح کنید. درحال حاضر می‌توانید این بازی پولی رایگان شده اندروید را از لینک زیر دریافت کنید.

۳- اپلیکیشن Bubbles Live Wallpaper

اسکرین شات اپلیکیشن Bubbles Live Wallpaper

اپلیکیشن Bubbles Live Wallpaper یک برنامه شخصی‌سازی ظاهر گوشی‌های اندروید است. این برنامه همان‌طورکه از عنوانش می‌تواند حدس زد، تصاویر پس‌زمینه‌ی متحرک را به‌عنوان تصویر پس‌زمینه نمایش می‌دهد. از نکات مهمی که می‌توان در ویژگی‌های این برنامه دید، مصرف بهینه‌ی باتری با وجود تحرک عناصر در تصویر است. کاربر می‌تواند تصاویر را باتوجه‌به سلیقه‌ی خود تغییر دهد و رنگ پس‌زمینه، رنگ حباب‌ها، تعداد حباب‌ها و... را تغییر دهد. درحال حاضر می‌توانید این اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده iOS

۱- اپلیکیشن LikeSo

اپلیکیشن LikeSo یک برنامه‌ی بسیار کاربردی برای تقویت قدرت بیان و ارزیابی تکیه‌کلام‌ها است که برای مدت محدودی به‌رایگان دردسترس قرار دارد. این برنامه با بکارگیری روشی مؤثر، عادت‌های کلامی افراد را بررسی می‌کند و با ارائه‌ی تمرین‌های کارآمد کمک خواهد کرد تا از تکیه‌کلام‌های کمتری درحین صحبت استفاده کند. شاید جالب باشد بدانید که بزرگ‌ترین ترس اکثر انسان‌ها در سراسر جهان، ترس از صحبت در جمع عنوان شده است. بنابراین، با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید نقاط قوت و ضعف خود را بهتر بشناسید و با تمرین بیشتر آن‌ها تقویت یا مرتفع کنید.

اسکرین شات اپلیکیشن LikeSo

اپلیکیشن LikeSo در دو حالت قابل استفاده است که عبارت‌اند از: حالت FreeStyle و حالت TalkAbout. در حالت اول شما می‌توانید آزادانه و فی‌البداهه درباره‌ی هرچیزی که تمایل دارید صحبت کنید تا قدرت تکلم شما توسط برنامه مورد ارزیابی قرار بگیرد و در حالت دوم می‌توانید با انتخاب یک موضوع، درباره‌ی آن موضوع اظهارنظر کنید و سپس بیان خود را ارزیابی کنید. می‌توانید این برنامه‌ی کاربردی ر ا هم‌اکنون از لینک زیر دریافت کنید.

۲- اپلیکیشن B&G: Blue Hour, Golden Hour

اسکرین شات اپلیکیشن B&G: Blue Hour, Golden Hour

اپلیکیشن B&G: Blue Hour, Golden Hour یک برنامه‌ی بسیار کاربردی برای عکاسی است. هرشخصی که علاقه به عکاسی داشته باشد می‌داند در هنر عکاسی نور اهمیت ویژه‌ای دارد. این برنامه باتوجه‌به موقعت مکانی کاربر و ساعت طلوع و غروب خورشید در آن نقطه، ساعت‌های آبی و طلایی عکاسی را برای کاربر مشخص می‌کند تا بتواند عکس‌های مدنظر خود را ثبت کند. از سایر ویژگی‌های این برنامه می‌توان به تنظیم اعلان برای رویدادهای مهم، نمایش صورت‌های ماه در روزهای مختلف و... اشاره کرد. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن پولی رایگان شده iOS را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

۳- اپلیکیشن !Chooser

اسکرین شات اپلیکیشن B&G: Blue Hour, Golden Hour

اپلیکیشن !Chooser یک برنامه برای انتخاب شانسی است که می‌توان به‌وسیله‌ی آن برای انجام بازی‌های مختلف قرعه‌کشی انجام داد. رابط‌کاربری مینیمال و سبک این برنامه قابلیت  شخصی‌سازی نیز دارد و کاربر می‌تواند تم موردنظر خود را انتخاب کند. فرایند انتخاب به این گونه انجام می‌شود که باید انگشت اشاره‌ی خود را بعد از شمارش سه ثانیه‌ای روی نمایشگر قرار دهید و سپس این برنامه به‌صورت خودکار و شانسی یکی از انگشت‌ها را انتخاب می‌کند. در تنظیمات این برنامه می‌توانید انتخاب کنید که چند نفر در بازه‌ی ۱ تا ۴ نفره، به‌عنوان برنده اتخاب شوند. درحال حاضر برای دانلود این برنامه می‌توانید ازطریق لینک زیر اقدام کنید.

برنامه‌های پولی پیشنهادی امروز زومیت برای پلتفرم‌های اندروید و iOS که درطی مدت محدودی رایگان خواهند بود، از این قرار است. به شما پیشنهاد می‌کنیم حتی اگر قصد نصب اپلیکیشن‌ها را ندارید، حتما آن‌ها را با دانلود به فهرست برنامه‌های خود اضافه کنید. شما نیز می‌توانید اگر برنامه‌ای کاربردی مدنظرتان است و اخیرا رایگان شده ازطریق ارسال نظر در بخش نظرات به ما معرفی کنید تا در مقاله‌ی بعدی آن را با سایر کاربران به‌اشتراک بگذاریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات