آشنایی با اپلیکیشن کارت عضویت جین‌وست

چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
برند جین‌وست با رونمایی اپلیکیشن ویژه‌ی هواداران، قابلیت‌های متنوعی ارائه داده است که با استفاده از آن، از مزایایی اختصاصی بهره‌مند خواهید شد.
تبلیغات

برند پرطرفدار جین‌وست اپلیکیشن ویژه‌ی مشتریان وفادار خود را رونمایی کرد. طرفداران و مشتریان جین‌وست از‌این‌پس می‌توانند با نصب اپلیکیشن کارت عضویت جین‌وست در تلفن‌همراه خود، از تخفیف‌ها و بن‌های خریدی بهره‌مند شوند که به مناسبت‌های مختلف به خریداران این برند محبوب تعلق می‌گیرد. در این اپلیکیشن، چند بخش اساسی وجود دارد که می‌تواند نیاز همه کاربران را به خوبی رفع کند.

کارت عضویت جین‌وست برای مشتریان با حداقل میزان خرید ۲۰۰ هزار تومان در انواع مختلف صادر می‌شود که در اپلیکیشن می‌توان جزئیات آن را دید. با خرید‌های مختلف از جین‌وست، جین‌پوینت‌ها افزایش پیدا می‌کند که درواقع، همان امتیازات برگشتی از خرید هستند که با شرایط ویژه، در خرید‌های بعدی می‌توان آن‌ها را خرج کرد. اطلاع از آخرین حراج‌ها، دسترسی به کاتالوگ جدیدترین محصولات جین‌وست، ذخیره‌ی سابقه‌ی خرید و جمع‌آوری امتیاز با هر خرید، تنها بخشی از امکانات هیجان‌انگیز این اپلیکیشن است. عضویت مجازی با کارت عضویت‌های مختلف آبی و نقره‌ای و طلایی برای مشتریان در باشگاه جین‌وست ازطریق اپلیکیشن ممکن شده است. امکان ارتباط دوطرفه‌ی مشتری با کارشناسان امور مشتریان جین‌وست ازطریق ارسال پیام، یکی از قابلیت‌های مهم اپلیکیشن جین‌وست است که کاربران می‌توانند به‌خوبی از آن بهره‌مند شوند.

این اپلیکیشن در دونسخه آی‌او‌اس و اندروید دردسترس است. برای آشنایی بیشتر با اپلکیشن جین‌وست، درادامه با معرفی ویدئویی زومیت همراه باشید:

تماشا در آپارات | تماشا در IGTV

آیا شما از اپلیکیشن جین‌وست استفاده کرده‌اید؟

دانلود اپلیکیشن

نسخه اندروید گوگل‌پلی نسخه‌ی iOS

شما کاربران محترم نیز می‌توانید اپلیکیشن‌های محبوب خود را ازطریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات