اپلیکیشن واقعیت افزوده سونی در انتخاب تلویزیون مناسب کمکتان می‌کند

دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن Envision TV AR سونی که برای اندروید و iOS عرضه شده است، با بهره‌گرفتن از فناوری واقعیت افزوده به کاربر در انتخاب تلویزیون مناسب کمک می‌کند.
تبلیغات

چندی پیش، خبری درباره‌ی گزارش مالی سونی در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۰ منتشر شد که از وضعیت بد بخش موبایل سونی خبر می‌داد. سونی با وجود سابقه‌ای طولانی در بازار گوشی‌های هوشمند، در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۰ که از ۱ ژانویه (۱۱ بهمن ۱۳۹۸) شروع شد و در ۳۱ مارس (۱۲ فروردین ۱۳۹۹) خاتمه یافت، تنها توانست ۴۰۰ هزار گوشی هوشمند بفروشد. چنین آماری درواقع بیانگر افت ۶۳/۷ درصدی فروش گوشی هوشمند سونی در بازه‌ی زمانی سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۰ درمقایسه‌با همین بازه‌ی زمانی در سال ۲۰۱۹ بود.

درواقع، سونی بدترین میزان فروش خود در بازه‌ی زمانی سه‌ماهه‌ی مالی تاریخش در بخش موبایل را تجربه کرد. با‌این‌حال، به‌نظر می‌رسد اوضاع بخش تلویزیون‌ سونی وضعیت بهتری دارد و فروش آن تقریبا توانسته خواسته‌ها و چشم‌اندازهای شرکت ژاپنی را برآورده سازد. اخیرا سونی اپلیکیشنی معرفی و عرضه کرده است که انتخاب و خرید تلویزیون را برای کاربران تا حد بسیاری ساده‌تر می‌سازد.

اپلیکیشن Envision TV AR

این اپلیکیشن که Envision TV AR نام دارد، برای محصولات مبتنی‌بر اندروید و iOS عرضه شده است و از تکنولوژی واقعیت افزوده قدرت می‌گیرد. پس از ورود به اپلیکیشن، می‌توانید تلویزیون مدنظر خود را انتخاب کنید و سپس با فعال‌شدن دوربین و بهره‌گیری از ARCore، اپلیکیشن می‌تواند پیش‌نمایشی از تلویزیون دلخواهتان روی دیوار یا میز مخصوص در محیط اطرافتان را نشان دهد.

درواقع، اپلیکیشن می‌تواند به شما بگوید می‌توانید تلویزیون دلخواهتان را روی دیوار مدنظر نصب کنید یا خیر. اپلیکیشن با تلفیق تلویزیون و چیدمان منزل یا محیط مدنظر به شما می‌گوید که درصورت نصب تلویزیون چه تغییراتی در محیط اعمال می‌شود.

طبیعتا اپلیکیشن Envision TV AR، تنها تلویزیون‌های ساخت سونی را نمایش می‌دهد و نمی‌توانید تلویزیونی از برند دیگر را انتخاب کنید. باوجوداین‌، تلویزیون‌ها گاهی اوقات از ابعاد مشابهی برخوردار هستند؛ بنابراین، اگر تلویزیونی مدنظرتان است که ساخت سونی نیست، می‌توانید مدلی مشابه از نظر ابعاد را از دسته‌بندی تلویزیون‌های سونی در اپلیکیشن Envision TV AR انتخاب کنید و از قابلیت‌های واقعیت افزوده اپلیکیشن بهره ببرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات