تعداد دانلودهای اپلیکیشن گوگل استادیا از مرز یک میلیون گذشت

شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گوگل اخیرا با انتشار بیانیه‌ای برخی آمار مربوط به سرویس بازی استیدیا را اعلام کرده که براساس آن، این اپلیکیشن تاکنون بیش از ۱ میلیون بار دانلود شده است.
تبلیغات

گوگل مدتی پیش سرویس استریم بازی ویژه‌ای با نام استیدیا (Google Stadia) معرفی کرد. استیدیا را می‌توان از اولین قدم‌های بزرگ برای دستیابی به آینده‌ی بازی‌های ویدیویی از طریق سرویس‌های ابری دانست. استیدیا با وعده‌های فراوان معرفی شد و کارشناسان معتقد بودند که پتانسیلی بسیار زیاد برای دیده‌شدن دارد، اما در زمان آغازبه‌کار آنچنان که انتظار می‌رفت موردتوجه طرفداران بازی‌های ویدیویی قرار نگرفت و با مشکلات بسیار زیادی مواجه شد.

با همه‌ی این‌ها گوگل در نظر دارد این سرویس را به‌مرور زمان در میان بازیکنان محبوب کند و از قرار معلوم عجله‌ای برای جذب خیل عظیم مخاطبان ندارد و طبق آخرین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد که این شرکت توانسته باشد تا به هدف خود برسد، زیرا اخیرا اعلام شده که اپلیکیشن گوگل استیدیا موفقیت قابل توجهی به‌دست آورده است. 

براساس گزارش جدید خبرگزاری رویترز، شمار دانلودهای اپلیکیشن گوگل استیدیا به بیش از یک میلیون بار رسیده است. ناگفته نماند مدتی پیش گوگل به منظور تشویق مردم به خانه‌نشینی در دوران شیوع ویروس کرونا، اعلام کرد که به مدت دو ماه استفاده از سرویس گوگل استیدیا پرو رایگان شده است. البته فراموش نکنید که امکان دانلود این اپلیکیشن بدون استفاده از سرویس استیدیا وجود دارد. به‌عبارتی دیگر، این میزان از دانلود لزوما به‌معنی استفاده یک میلیون نفر از سرویس استریم مبتنی‌بر فضای ابری گوگل نیست. با‌این‌حال، این اپلیکیشن بدون استفاده از سرویس استیدیا چندان کاربرد خاص و مستقلی ندارد. 

مقاله‌های مرتبط:

    در کنار این مورد، به‌نظر می‌رسد گوگل در مورد معرفی برنامه‌های خود برای سرویس استیدیا بسیار محافظه‌کارانه و آرام‌تر از گذشته برخورد می‌کند. با‌این‌حال، طبق گزارش‌ها پیشین، می‌دانیم که بازی‌های انحصاری زیادی برای این سرویس در حال ساخت هستند که انتظار می‌رود تا روند جذب مخاطب این سرویس را بهبود ببخشند. از طرف دیگر نیز رسیدن به مرز یک میلیون دانلود با اینکه کمی بیش از حد انتظار طول کشید، اما در هر صورت نشان‌دهنده‌ی روند صعودی این سرویس است و به احتمال زیاد موفقیت این سرویس ادامه‌دار باشد. 

    نظر شما کاربران زومیت در مورد سرویس گوگل استیدیا چیست؟ تاکنون از آن استفاده کرده‌اید؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات