اپل به کاربران کتاب و کتاب صوتی رایگان می‌دهد

دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کاربران اپلیکیشن اپل بوک موقتا می‌توانند به تعداد نسبتا زیادی از کتاب‌ها و کتاب‌های صوتی دسترسی رایگان داشته باشند.
تبلیغات

پس از شیوع بیماری کرونا، مقام‌های کشورهای مختلف از مردم خواستند در خانه بمانند. چنین اقدامی به کاهش گسترش ویروس COVID 19 کمک شایانی می‌کند؛ اما بسیاری از مردم از خانه‌ماندن در کل روز ابراز نارضایتی می‌کنند. اپل نیز قصد دارد راه‌هایی برای سرگرم‌ساختن کاربران ارائه دهد. یکی از این راه‌‌ها ارائه‌ی رایگان مجموعه‌ای از کتاب‌ها و کتاب‌های صوتی به کاربران سرویس اپل بوک است.

اپلیکیشن اپل بوک نرم‌افزاری مخصوص iOS است که به کاربران اجازه می‌دهد به مجموعه‌ای وسیع از کتاب‌ها و کتاب‌های صوتی دسترسی داشته باشند. حال، اپل اجازه داده است مجموعه‌ای از بهترین آثار کاملا رایگان، اما به‌مدت محدود دراختیار کاربران قرار گیرد.

امروز اعلانی برای کاربران محصولات اپل ارسال شده است که برای مدت محدود به مجموعه‌ای از آثار ارزشمند دسترسی خواهند داشت؛ البته این آثار فقط برای کاربران ایالات متحده به‌رایگان دردسترس است. در اعلان آمده است:

به کاوش کتاب‌های رایگان بروید، درکنار کودکان کتاب داستان بخوانید، اسرار ناشناخته را کشف کنید و از گوش‌دادن به کتاب‌های صوتی درکنار خانواده لذت ببرید.

با زدن روی اعلان، کاربران به صفحه‌ی اپلیکیشن اپل بوک می‌روند و در‌صورتی‌که این اپلیکیشن را قبلا نصب کرده باشند، به مجموعه آثار رایگان دسترسی پیدا خواهند کرد. در میان کتاب‌ها و کتاب‌های صوتی به‌اشتراک‌ گذاشته‌شده می‌توان به آثار زیر اشاره کرد:

  • The Time Machine by H.G. Wells
  • Winnie the Pooh
  • If She Knew by Blake Pierce
  • Murder in an Irish Village by Carlene O’Connor
  • The ABC’s of Cookies (Sesame Street)
اپل بوک / Apple Book کتاب رایگان ارائه می‌دهد

احتمال می‌رود در آینده، اپل این آثار را به‌رایگان برای کاربران سراسر دنیا ارائه دهد. هنوز مشخص نیست دسترسی به این آثار تا کِی رایگان خواهد بود. اگر اپلیکیشن اپل بوک را قبلا نصب نکرده‌اید، با کلیک روی این لینک به صفحه‌ی مخصوص اپل بوک دسترسی پیدا خواهید کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات