زوم‌اپ؛ نگاه ویدیویی به اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
نشان، ارائه‌دهنده‌ی اپلیکیشن اندروید و iOS مسیریاب و نقشه، زیرساخت توسعه‌ی نقشه‌ی شهرهای ایران است که در سال‌های اخیر، پیشرفت چشمگیری کرده است.
تبلیغات

نقشه و مسیریاب نشان با داشتن کاربرانی فعال در کل کشور، فعالیت حرفه‌ای خود را به‌عنوان اپلیکیشنی مرجع روز‌به‌روز توسعه می‌دهد. اپلیکیشن و سرویس ایرانی نشان با درنظرگرفتن ترافیک آنلاین، سریع‌ترین و کم‌ترافیک‌ترین مسیر را پیشنهاد می‌کند و در طول مسیر نیز، هشدارهایی درباره‌ی نزدیک‌شدن به دوربین و پلیس و تصادف به کاربر اعلام می‌کند.

نشان برای ایجاد تصویر ترافیکی دقیق‌تر و مسیریابی صحیح‌، مدلی برپایه‌ی یادگیری ماشینی توسعه داده است؛ بدین‌ترتیب که به‌جای اتکای صِرف به وضعیت ترافیکی منطقه‌ای خاص در همان روز یا حتی روزهای قبل، الگوریتم یادگیری ماشین هزاران تصویر وضعیت ترافیکی گذشته از مناطق مختلف را با تصویر ترافیکی منطقه‌ی مدنظر کاربر مقایسه می‌کند و با انتخاب شبیه‌ترین نمونه، از آن برای پیش‌بینی بهتر وضعیت ترافیکی و مسیریابی صحیح بهره می‌برد.

قابلیت ذکرشده، تنها بخشی از قابلیت‌های متنوع نشان است. برای آشنایی با ظاهر و عملکرد بهتر نقشه و مسیریاب نشان، درادامه همراه زومیت باشید:

تماشا در آپارات

دانلود اپلیکیشن

کافه بازار دیگر استور‌ها

اپلیکیشن‌های محبوب خود را ازطریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات