چگونه نام کاربری اینستاگرام خود را تغییر دهیم؟

یک‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اینستاگرام امکان تغییر نام کاربری را دراختیار کاربران قرار داده است که درادامه، نحوه‌ی تغییر Username اینستاگرام را توضیح خواهیم داد.
تبلیغات

در برخی از شبکه‌های اجتماعی، امکان تغییر نام کاربری وجود ندارد یا برخی از شبکه‌های اجتماعی تعداد دفعات تغییر نام کاربری را محدود می‌کنند. این در حالی است که در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام محدودیتی دراین‌زمینه وجود ندارد و کاربران می‌توانند در هر زمان، نام کاربری خود را تغییر دهند.

بین نام کاربری (Username) و نام (Name) کاربران در اینستاگرام تفاوت زیادی وجود دارد. نام کاربران اینستاگرام در صفحه‌ی پروفایل در پایین تصویر آواتار هر کاربری نمایش داده می‌شود. همچنین، نام شما در اینستاگرام می‌تواند شامل ایموجی‌ها یا نویسه‌های خاصی باشد که این موضوع درباره‌ی نام کاربری صادق نیست.

نام کاربری درواقع در بالای صفحه‌ی اینستاگرام نمایش داده می‌شود و آدرس صفحه‌ی شما است که باید حتما منحصر‌به‌فرد باشد. Username شما در اینستاگرام نمی‌تواند بیش از ۳۰ نویسه (کاراکتر) باشد و فقط باید شامل حروف، اعداد، خط تیره و برخی علائم دیگر باشد. در ادامه، روش تغییر نام کاربری اینستاگرام در گوشی‌ هوشمند و در نسخه وب را آموزش خواهیم داد.

تغییر نام کاربری اینستاگرام در گوشی هوشمند

  • ابتدا وارد حساب اینستاگرام خود در سیستم‌عامل iOS یا Android شوید.
  • روی عکس پروفایل خود در گوشه‌ی پایین صفحه‌ کلیک کنید و وارد صفحه‌ی خود شوید.
  • در قسمت نام کاربری (Username)، نام جدید خود وارد کنید. توجه کنید نام کاربری باید کاملا جدید و منحصربه‌فرد باشد و تا زمانی‌که تیک سبز برای نام کاربری‌تان نخورده باشد، نمی‌توانید تغییرات را ذخیره کنید.
  • در آخر روی Done کلیک کنید و کار را به‌پایان برسانید.

نکته: اگر می‌خواهید نام خود را در اینستاگرام تغییر دهید، باید در بخش Name این تغییرات را اعمال کنید.

تغییر نام کاربری اینستاگرام در دسکتاپ

اگر از نسخه‌ی وب اینستاگرام در کامپیوتر خود استفاده می‌کنید و قصد دارید از این طریق نام کاربری خود را تغییر دهید، باید مسیر زیر را دنبال کنید:

  • در مرورگر وب، به وب‌سایت Instagram.com بروید.
  • وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید.
  • روی نماد پروفایل خود در سمت راست صفحه اصلی کلیک کنید.
  • وارد بخش Edit Profile شوید.
  • در بخش Username، نام کاربری خود را تغییر دهید و در بخش Name، امکان تغییر نام در اینستاگرام وجود خواهد داشت.
اینستاگرام

نکته: اگر نام کاربری مدنظرتان دردسترس نیست یا نام کاربری‌تان تکراری است، سعی کنید با اعداد یا خط تیره تغییراتی در آن به‌وجود بیاورید تا آن را به‌نام کاربری منحصر‌به‌فرد تبدیل کنید. البته ممکن است نام کاربری مدنظر در آینده دردسترس قرار گیرد؛ زیرا احتمالا کاربران زیادی نام کاربری خود را تغییر می‌دهند و اینستاگرام حساب‌های کاربری جعلی را نیز حذف می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات