اپل، اپلیکیشن شبیه ساز ظاهر آیفون به آیپاد کلاسیک را حذف کرد

چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشنی به‌نام Rewound که ظاهر آیفون را شبیه به آیپادهای کلاسیک می‌کرد، به دلیل شباهت با برنامه‌های اختصاصی اپل، حذف شد.
تبلیغات

اپلیکیشنی که آیفون را شبیه به یک آیپاد کلاسیک می‌کرد، توسط اپل حذف شد.

مقاله‌های مرتبط:

 این اپلیکیشن که Rewound نام دارد، هفته گذشته در اپل استور منتشر شده بود. سازنده این اپلیکیشن اعلام کرده است که اپل Rewound را به این دلیل از اپ استور حذف کرده است که ممکن بوده است کاربران را به اشتباه بیاندازد و تصور کنند که این برنامه، یک اپلیکیشن اختصاصی اپل است. این برنامه به کاربرانش اجازه می‌داد تا با پوسته‌‌های سفارشی، ظاهر گوشی آیفون خود را شبیه به آیپاد‌های نوستالژیک قدیمی کنند.

 این اپلیکیشن تا پیش از حذف شدن از اپ استور ، در آمریکا ۳۶۷۰۰ بار دانلود شده بود و به رتبه ۱۹ اپلیکیشن‌های محبوب موزیک در آمریکا رسیده بود.

حدود ۱۷۰ هزار نفر نیز در سراسر جهان، Rewound را دانلود کرده‌اند که به‌دلیل حذف شدن آن از فروشگاه اپل، امکان به‌روز‌رسانی آن وجود نخواهد داشت و به همین دلیل سازنده به‌دنبال راه حلی است که بتواند نسخه مجزایی از آن را تحت وب تولید کند.

Rewound  اپلیکیشنی که ظاهر آیفون را به آیپاد تبدیل می‌کند

سازنده این اپلیکیشن در وبلاگ رسمی  Rewound نوشته است:

در عصر دیجیتال، همیشه راه حلی وجود دارد و ما در جستجوی راهی هستیم که خاطره این MP3 Player نوستالژیک دهه‌ی قبل را دوباره زنده کنیم.

مشخص نیست که اپل مجوز انتشار دوباره این اپلیکیشن را به سازندگان آن خواهد داد یا خیر؛ اما کسانی که Rewound را دانلود کرده‌اند می‌توانند تا مشخص شدن پاسخ این سؤال، از این برنامه و پوسته‌های خاطره‌انگیز آن لذت ببرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات