نسخه‌ی تحت‌وب مایکروسافت وایت برد اکنون برای تمام دستگاه‌ها دردسترس است

سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت از دردسترس‌بودن نسخه‌ی تحت‌وب وایت‌برد برای همه‌ی دستگاه‌ها خبر داد.
تبلیغات

مایکروسافت در گردهمایی سالانه‌ی رهبران و فعالان فناوری مایکروسافت موسوم به ایگنایت (Ignite 2019)، مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های جدید را برای نرم‌افزارها و سرویس‌هایی چون آفیس، اج، بینگ، تیمز و... رونمایی کرد. درکنار به‌روزرسانی‌های مایکروسافت برای تیمز (Microsoft Teams)، اعلام شد این سرویس اکنون با وایت‌برد (Whiteboard) بهتر ادغام شده است و کاربران می‌توانند ازطریق office.com یا whiteboard.microsoft.com از وایت‌برد استفاده کنند.

شایان ذکر است نسخه‌ی تحت‌وب مایکروسافت وایت‌برد هیچ‌یک از ویژگی‌های مایکروسافت وایت‌برد را ندارد؛ اما بیشتر روی نوشتن با قلم به‌صورت آنی (inking in real-time) متمرکز است.

مایکروسافت دردسترس بودن وایت‌برد را اعلام کرد و گفت:

در‌حال‌حاضر، بیشتر روی قابلیت نوشتنِ درلحظه متمرکز هستیم و در‌ادامه، قابلیت‌های بیشتری از دیگر اپلیکیشن‌هایمان به وایت‌برد خواهیم آورد.
مایکروسافت وایت برد /Microsoft Whtiteboard

مایکروسافت ویژگی‌های جدید وایت‌برد را این‌گونه توصیف می‌کند:

ادغام وایت‌برد مایکروسافت با تیمز باعث می‌شود همکاری هم‌زمان روی پروژه‌ها آسان‌تر شود. وایت‌برد اکنون در تیمز یکپارچه شده است و به افراد امکان می‌دهد در طیف وسیعی از سناریوهای محل کار همکاری کنند و فعالیت کاربران به مکان محدود نباشد. تمام کاری که باید انجام داد، این است که در نرم‌افزار تیمز، یک دکمه را بفشارید تا بتوانید هم‌زمان روی صفحه‌ی وایت‌برد کار کنید.قالب‌های مایکروسافت وایت‌برد همکاری آسان‌تر در محل کار را امکان‌پذیر می‌سازد. در‌حال اضافه‌کردن پنج قالب جدید وایت‌برد هستیم تا افراد بتوانند در سناریوهای کاری بیشتر همکاری کنند. کاربران سرفیس هاب و رایانه‌های شخصی و iOS می‌توانند با ضربه‌زدن روی دکمه‌ی Insert در نوار ابزار، به این قالب‌ها دسترسی پیدا کنند.اکنون نسخه‌ی تحت‌وب مایکروسافت وایت‌برد برای تمامی دستگاه‌ها موجود است و به نصب نیازی ندارد. کاربران می‌توانند بدون درنظرگرفتن سیستم‌عامل، بلافاصله کار را آغاز و از وایت‌برد در دستگاه‌های سازمان خود استفاده کنند. این نرم‌افزار به کاربران کمک می‌کند سریع‌تر از گذشته همکاری کنند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات