زوم‌اپ: Wallpaper Carnival؛ عکس‌های پس‌زمینه لایو برای آیفون

دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با اپلیکیشن Wallpaper Carnival می‌توانید عکس‌های لایو جذابی را به‌عنوان تصویر پس‌زمینه‌ی دستگاه iOS خود انتخاب کنید.
تبلیغات

Wallpaper Carnival که در این زوم‌اپ معرفی می‌شود، یک اپلیکیشن والپیپر برای آیفون، آیپد و آیپاد تاچ است. ویژگی مهم این برنامه، لایو بودن تصاویرش است که با لمس سه‌بعدی به جنبش در می‌آیند.

این اپلیکیشن طراحی ساده‌ای دارد، در صفحه‌ی Home تصویر پیشنهادی روز و دسته‌بندی‌های مختلف را مشاهده می‌کنید. در صفحه‌ی Upload و Hot نیز به ترتیب عکس‌هایی که کاربران آپلود کرده‌اند و تصاویر برتر را می‌بینید. با انتخاب دکمه‌ی «+» هم می‌توانید خودتان عکس بارگذاری کنید؛ که در صورت برگزیده‌شدن، در دسترس دیگر کاربران قرار خواهد گرفت.

Wallpaper Carnival
Wallpaper Carnival
Wallpaper Carnival

برای پیش‌نمایش و انتخاب یک عکس به‌عنوان پس‌زمینه، کافی است آن را انتخاب کنید؛ در صفحه‌ی جدید توضیحات عکس را می‌بینید و با انتخاب دکمه‌ی Preview می‌توانید پیش‌نمایش آن را برای حالت قفل‌بودن گوشی و صفحه‌ی اصلی ببینید. همچنین با لمس سه‌بعدی می‌توانید انیمیشن تصویر را فعال کنید. سپس درصورتی‌که می‌خواهید عکس ذخیره شود، گزینه‌ی Save را انتخاب کنید و با مراجعه به عکس‌های گوشی در Photos و انتخاب دکمه‌ی به‌اشتراک‌گذاری برای عکس موردنظر، یا ازطریق بخش تصاویر پس‌زمینه در تنظیمات، عکس ذخیره‌شده را به‌عنوان پس‌زمینه‌ی خود برگزینید.

Wallpaper Carnival
Wallpaper Carnival
Wallpaper Carnival

Wallpaper Carnival یک اپلیکیشن کاربردی و جالب است و کمک می‌کند با پس‌زمینه‌های لایو، جذابیت خاصی به گوشی خود بدهید. برخی قسمت‌های این برنامه در حالت رایگان قفل هستند که برای استفاده از آن‌ها نیاز به داشتن اشتراک پولی خواهید داشت. کاربران اپ‌استور نیز امتیاز ۳/۸ را به این اپلیکیشن داده‌اند.

نظر شما درباره‌ی Wallpaper Carnival چیست؟

نکات مثبت

  • عکس‌های متنوع و جذابکیفیت مناسب تصاویر
  • دانلود اپلیکیشن

    اپ‌استور

    اپلیکیشن‌های محبوب خود را ازطریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات