چگونه نوتیفیکیشن‌های اندروید را در ویندوز دریافت کنیم؟

شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
چطور اعلانیه‌های گوشی اندرویدی خود را در کامپیوتر ویندوزی دریافت کنیم؟
تبلیغات

بسیاری از ما وقتی با کامپیوتر خود کار می‌کنیم، به خاطر صدای پیغام‌های گوشی هوشمند یا تبلت خود، تمرکزمان را از دست می‌دهیم. برنامه DeskNotifier این پیغام‌ها را به دسکتاپ شما منتقل می‌کند، تا بتوانید بدون از دست دادن تمرکز، به سرعت به آنها دسترسی داشته باشید.

اگر شما برای مدتی پشت یک کامپیوتر مشغول به کار شوید، احتمال آن که طی این مدت توسط صدای پیغام دستگاه همراه خود تمرکز خویش را از دست دهید، بسیار بالا است. ساده‌ترین کار آن است که دستگاه را در حالت بی‌صدا قرار دهید، اما گاهی اوقات مجبورید به یک پیغام یا تماس ورودی پاسخ دهید. اپلیکیشن DeskNotifier نوتیفیکیشن‌ها را از دستگاه اندرویدی شما به کامپیوتر ویندوزی‌تان می‌فرستد. در این مقاله روش استفاده از این ابزار را به شما آموزش می‌دهیم:

۱. هم نسخه ویندوز و هم نسخه اندروید این برنامه را دانلود نمایید.

لینک دانلود نسخه ویندوز برنامه DeskNotifier

۲. اولین باری که برنامه اندروید آن را اجرا می‌کنید، به تنظیمات Accessibility (دسترسی) هدایت می‌شوید تا اجازه دسترسی را به این برنامه بدهید. در غیر این صورت امکان استفاده از این نرم‌افزار وجود نخواهد داشت.

۳. اولین باری که برنامه ویندوز را اجرا می‌نمایید، باید برخی تنظیمات اولیه چون زبانی که ترجیح می‌دهید و این که آیا می‌خواهید که برنامه با راه‌اندازی ویندوز اجرا شود یا خیر را انجام دهید.

۴. همچنین با هر بار اجرای برنامه باید آدرس IP دستگاه اندرویدی‌تان را وارد نمایید. خوشبختانه نسخه اندروید این برنامه، آدرس مذکور را در بخش پایینی صفحه اصلی برنامه نمایش می‌دهد (همچنین می‌توانید بجای اتصاب به شبکه از کابل USB استفاده نمایید، ولی این امکان روی همه گوشی‌ها وجود ندارد.)

۵. وقتی کار نصب و تنظیمات به پایان رسید، می‌توانید پیغام‌های دستگاه اندرویدی‌تان را روی دسکتاپ خود مشاهده نمایید. نوتیفیکیشن‌های منتقل شده به ویندوز فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و مدت زمان نمایش آنها نیز زیاد نیست، اما اگر مانع کارتان شدند می‌توانید به سرعت آنها را محو نمایید.

۶. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این برنامه آن است که می‌توانید به پیام‌های کوتاه پاسخ داده و یا پیام جدیدی را از روی دسکتاپ خود بفرستید. اگر پیام تازه‌ای دریافت کرده باشید در گوشه تصویر نمایش داده می‌شود، و می‌توانید به راحتی با یک کلیک به آن پاسخ دهید. همچنین می‌توانید روی آیکون DeskNotifier در System Tray راست کلیک کرده و با انتخاب گزینه «New SMS» پیغام جدیدی را بغرستید.

DeskNotifier برای کسانی که هنگام کار نمی‌توانند از پیغام‌های گوشی خود دل بکنند و یا می‌خواهند بدون آن که توجه رییس خود را جلب کنند، به پیغام‌های گوشی خود پاسخ دهند ابزاری بسیار کاربردی است!

به‌روزرسانی: این نرم‌افزار از دسترس خارج شده است. ویندوز به صورت طبیعی و بدون نیاز به نصب نرم‌افزار از طریق اپلیکیشن PhoneLink اتصال به گوشی اندرویدی و آیفون را میسر می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات