مایکروسافت اپلیکیشن احراز هویت Authenticator را برای اپل واچ منتشر کرد

سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن کاربردی مایکروسافت Authenticator که به کاربران امکان می‌دهد بدون گذرواژه وارد حساب کاربری خود شوند، اکنون در دسترس کاربران اپل واچ قرار گرفته است.
تبلیغات

سال گذشته، مایکروسافت ورود بدون نیاز به گذرواژه به حساب‌های کاربری‌اش را با انتشار اپلیکیشن تایید هویتِ Authenticator برای iOS و اندروید امکان‌پذیر کرد. این اپلیکیشن به کاربر امکان می‌دهد درخواست‌های ورود به حساب مایکروسافت را بدون گذرواژه تایید کند. مایکروسافت اکنون عملکرد این ویژگی را در قالب اپلیکیشنی برای اپل واچ گسترش داده است و از این پس کاربران این ساعت هوشمند می‌توانند به‌صورت مستقیم از روی مچ خود، درخواست ورود به حساب کاربری را تایید کنند.

این اپلیکیشن به کاربران حساب مایکروسافت امکان خواهد داد تا درخواست‌هایی که را معمولا نیازمند یک گذرواژه، پین یا احراز هویت بیومتریک هستند، به‌صورت مستقیم از روی اپل واچ خود تایید کنند. اعلان‌های فشار روی اپل واچ ظاهر خواهند شد و کاربران حساب مایکروسافت به‌منظور تایید درخواست ورود، تنها اعدادی را که روی صفحه‌ی ورود نمایش داده می‌شود، انتخاب می‌کنند. راه‌اندازی این قابلیت از روی ساعت به‌سادگی امکان‌پذیر است و اگر قبلا از کاربران اپلیکیشن Authenticator باشید، می‌تواند به‌راحتی حساب‌های شخصی و کاری خود را از آیفون به اپل واچ منتقل کنید.

مایکروسافت در ابتدا در حال آزمایش کردن این ویژگی به‌صورت پیش‌نمایش عمومی است و قصد دارد تا در چند هفته‌ی پیش‌رو، آن را در دسترس همه قرار دهد. اپلیکیشن Authenticator به حساب‌های کاربری شخصی و حساب‌های کاری نظیر آفیس ۳۶۵ محدود است. اگر می‌خواهید اپلیکیشن اپل واچ را پیش از همه امتحان کنید، می‌توانید از طریق این لینک به کاربر بتا این اپلیکیشن تبدیل شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات