مایکروسافت اج برای اندروید و iOS آپدیت می‌شود

یک‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
مرورگر اج مایکروسافت که برای پلتفرم‌های محبوب اندروید و iOS نیز منتشر شده است، به‌زودی به‌روزرسانی جدیدی دریافت خواهد کرد.
تبلیغات

مایکروسافت Edge، مرورگر موبایل ردموندی‌ها که برای پلتفرم‌های اندروید و iOS نیز منتشر شده، قرار است به زودی طی یک به‌روزرسانی بهبودها و ویژگی‌های جدیدی دریافت کند. اگر نسخه‌ی بتای این اپلیکیشن را استفاده کرده باشید، احتمالا با ویژگی‌های جدید آن آشنایی دارید؛ اما در صورتی که از نسخه‌ی پایدار موجود در گوگل‌پلی یا اپ‌استور استفاده می‌کنید، ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید.

اگر به همراه اج از Bing Rewards استفاده می‌کنید، احتمالا با این مشکل مواجه شده‌اید که گاهی مرورگر مانع از دریافت پاداش استفاده از موتور جستجو به‌عنوان پیش‌فرض می‌شود. Microsoft در این به‌روزرسانی، مشکل را حل کرده است.

حرکت شگفت‌انگیز دیگر ردموندی‌ها در به‌روزرسانی جدید اج، به‌کارگیری تایم‌لاین ویندوز ۱۰ است تا به این طریق بتوانید تمام فعالیت‌ها را روی گوشی اندرویدی خود مشاهده کنید. در نهایت موردی که اهمیت بالایی هم دارد، اعمال بهبودها و رفع برخی نواقص مرورگر است. متأسفانه، زمان انتشار این به‌روزرسانی مشخص نیست؛ اما هم‌اکنون که نسخه‌ی بتا آماده‌ی دانلود است، می‌توان انتظار داشت که دانلود نسخه‌ی پایدار نیز به‌زودی در دسترس عموم کاربران قرار بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات