زوم‌اپ: پشتیبان گیری و حذف اپلیکیشن ها با App Manager

پنج‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
App Manager : Uninstaller&Backup اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید از برنامه‌های نصب شده در گوشی پشتیبان تهیه کنید یا به حذف برنامه‌های فعلی بپردازید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

App Manager : Uninstaller&Backup به شما این امکان را می‌دهد که تا از برنامه‌های نصب شده در گوشی اندرویدی فایل پشتیبان تهیه کنید و در صورت نیاز فایل نصبی را برای دوستان خود ارسال کنید تا آن‌ها هم قادر به استفاده از برنامه یا بازی مورد نظر شما باشند. اما مهم‌ترین استفاده‌ی آن طبیعتا تهیه‌ی فایل پشتیبان از برنامه‌ها و بازی‌هایی است که در گوشی شما نصب هستند. برای مثال هنگامی که قصد تعویض رام، فلش کردن گوشی یا ... را دارید تمامی اپلیکیشن‌های نصب شده در گوشی از بین خواهند رفت که به کمک App Manager : Uninstaller&Backup می‌توانید از تمامی آن‌ها بکاپ گرفته تا بعد از انجام عملیات مورد نظر، آن‌ها را بازیابی کنید.

app manager2 06a4d

اگر گوشی شما روت شده باشد App Manager : Uninstaller&Backup قادر خواهد بود تا از برنامه‌های سیستمی شما نیز پشتیبان تهیه کند. شماره ها، پیامک‌ها و ... نیز از دیگر مواردی هستند که توسط این برنامه قادر به پشتیبان گیری از آن‌ها خواهید بود. همچنین امکان اتصال آن به فضاهای ابری نیز محیا شده است تا بتوانید فایل‌های پشتیبان را مستقیما به فضای ابری ارسال و یک بار برای همیشه، از امنیت آن‌ها اطمینان خاطر پیدا کنید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات