زوم‌اپ: مجموعه‌ای از صداهای آرامش بخش با Relax Rain Nature sounds

دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
Relax Rain Nature sounds اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که مجموعه ای از صداهای آرامش‌بخش مانند صدای موج دریا، بارش باران و وزیدن باد را در خود جای داده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اگر از علاقه‌مندان به موسیقی باشید احتمالا به تاثیر فوق‌العاده‌ی موسیقی در آرامش ذهنی اذعان خواهید داشت. در یک تحقیق علمی و با بررسی امواج مغزی مشخص شد که گوش دادن به یک موسیقی راک، نه تنها ذهن را آرام نمی کند، بلکه فعالیت‌های مغزی و امواج آن را به شدت افزایش می‌دهد. در مقابل شخص مورد آزمایش بعد از دقایقی، به یک موسیقی آرام و هارمونیک گوش می‌دهد که این بار شاهد امواج آرام و نرمال ذهنی هستیم. برخلاف مبحث غم و شادی در موسیقی که مخالفان سرسختی برای نقض نظریه‌ی «گوش دادن به موسیقی شاد انسان را شاد، و گوش دادن به موسیقی غمگین انسان را محزون می‌کند» دارد، این بحث کاملا مورد پذیرش همه قرار گرفته است و علاقه‌مندان به موسیقی‌های راک و خشن نیز می‌دانند که از گوش دادن این موسیقی‌ها، هرچیزی که نصیبشان شود، آرامش بخشی از آن نیست. Relax Rain Nature sounds اپلیکیشنی استاندارد و هوشمند است که مجموعه‌ای از صداها و موسیقی‌های آرام‌بخش را در خود جمع آوری کرده تا اگر بنا بر هر دلیلی نیاز به آرام و خلوت شدن ذهن خود داشتید، بتوانید با گوش دادن به آن‌ها این امر را سرعت ببخشید.

relax rain2 0c56b

Relax Rain Nature sounds از صداهای طبیعت استفاده می‌کند که این واقعیت را یادآوری می‌کند که هرآنچه انسان برای یک زندگی آرام و خوب لازم دارد، در طبیعت خدادادی وجود دارد. از دارو و تغذیه گرفته تا آرامش روحی. خوشبختانه صداهای موجود در Relax Rain Nature sounds به صورت آفلاین قابل استفاده هستند و برای گوش دادن به آن‌ها نیازی به ارتباط اینترنتی نخواهید داشت. اگر به صدای طبیعت و این نجواهای آرامش‌بخش علاقه‌مند هستید و دوست دارید صداهایی نظیر امواج دریا، بارش باران، آواز پرندگان، وزش باد و ... را همیشه و همه جا در کنار خود داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم این اپلیکیشن را به هیچ وجه از دست ندهید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات