زوم‌اپ: بهبود رابط کاربری و امکانات با بروزرسانی جدید Google Weather

شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
Google Weather به تازگی یک بروزرسانی بزرگ دریافت کرده که ظاهر و رابط کاربری آن را تا حد چشمگیری ارتقا بخشیده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

بروزرسانی جدید Google Weather از امروز در اختیار همگان قرار خواهد گرفت و با دریافت آن، می‌توانید تجربه‌ی تازه‌ای از کار با این اپلیکیشن به دست آورید. البته آن طور که اعلام شده زمان دسترسی به این بروزرسانی در نقاط مختلف دنیا متفاوت است و احتمالا برای دریافت آن چند روزی باید منتظر بمانید. در این بروزرسانی جدید، هنگامی که از گوگل درباره‌ی آب و هوای روز سوال می‌پرسید، یا گزینه‌ی Weather را در باکس جستجوی گوگل لمس می‌کنید، نه تنها کارت‌های رنگی و طراحی‌های فوق العاده‌ای را متناسب با نوع آب و هوا مشاهده می‌کنید، بلکه نسبت به همیشه نیز از اطلاعات بیشتری آگاه خواهید شد.جزئیات آب و هوا به صورت ساعتی و تا ده روز آینده در اختیار شما قرار خواهد گرفت که می‌توانید از هشدارهای آب و هوایی مانند بارش باران، به سرعت با خبر شوید. زمان طلوع و غروب خوشید نیز تنها بخشی از اطلاعاتی است که می‌توانید توسط این اپلیکیشن از آن‌ها با خبر شوید.

googlew2 3f695

گوگل حتی امکان Add کردن مکان‌های مختلف را نیز برای شما محیا کرده است تا با انتخاب آن‌ها، به طور سریع‌تری به اطلاعات مربوطه دسترسی داشته باشید. برای این امر کافی است تا بعد از وارد کردن اطلاعات پیدا شدن مکان مورد نظر، ADD را لمس کنید تا این مکان، به مکان‌های ذخیره شده‌ی شما اضافه شود. این بروزرسانی با شماره نسخه‌ی v5.8.50.19 منتشر شده است که می‌توانید از هم اکنون تا چند روز آینده (متغیر برای نقاط مختلف) با مراجعه به پلی استور آن را دریافت کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات