زوم‌اپ: اکولایزر اختصاصی و افزایش Base آهنگ ها با Equalizer and Bass Booster

شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
Equalizer and Bass Booster اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید کیفیت صدای خروجی گوشی خود را به طور چشمگیری بهبود ببخشید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

گوشی دادن به موسیقی یکی از مهم ترین کاربردهای تلفن همراه در بین کاربران است به طوری که با وجود موزیک پلیرها، گوشی‌های موبایل به وسیله‌ی اول برای گوش دادن به موسیقی تبدیل شده‌اند. در این بین کاربران عادی به هر آنچه از بلندگوی گوشی، یا هندزفری‌های خود می‌شوند قانع اند، اما اگر کمی موسیقی را حرفه ای‌تر دنبال کنید، یا به خصوص دستی در این حرفه داشته باشید، قطعا ترجیح می‌دهید تا با تغییر اکولایزر، کیفیت صدای خروجی را به میزان مورد نظر خود برسانید یا حتی با افزایش بیس آهنگ‌ها، هیجان گوش دادن به آن‌ها را افزایش دهید. اگر شما نیز به دنبال چنین ویژگی‌هایی برای گوشی تلفن خود هستید، Equalizer and Bass Booster اپلیکیشنی مخصوص به شما خواهد بود.

equalizer bass booster2 d68ba

با نصب این برنامه، شما به یک اکولایزر ۵ بانده دسترسی خواهید داشت و در کنار آن نیز، پیچ مخصوصی برای کم و زیاد کردن بیس آهنگ‌ها در اختیار خواهید داشت تا بتوانید هیجان بیشتری به آهنگ‌های ریتمیک خود، به خصوص هنگام استفاده از هندزفری ببخشید. در کنار این دو بخش کنترلی، یک رقص نور جذاب نیز در برنامه تعبیه شده است تا متناسب با ریتم آهنگ شما، به بازی با نورها و رنگ‌های بپردازد. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات