زوم‌اپ: نمایش نوتیفیکیشن ها به سبک ویندوزفون در اندروید با Metro Notifications

دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
Metro Notifications اپلیکیشنی برای شبیه سازی سیستم اطلاع رسانی ویندوزفون است که به کمک آن می‌توانید این ویژگی زیبا و چشم نواز ویندوزفون را به گوشی اندرویدی خود بیاورید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

ویندوزفون را می‌توان به جرات یکی از خاص‌ترین پلتفرم‌های دنیا دانست که سبک جذابی را از رابط کاربری برای گوشی‌های موبایل تعریف کرد و در این بین نیز مسیر سختی را پشت سر گذاشت چرا که در ابتدا اتهام‌های زیادی در رابطه با سادگی بیش از حد این رابط کاربری به آن وارد می‌شد که البته در طول این سال‌ها، هم اکنون این رابط کاربری به مرحله‌ای از پیشرفت رسیده است که حتی ویندوزهای کامپیوتری نیز استانداردهای طراحی خود را از این پلتفرم وام گرفته‌اند. در میان جذابیت‌های بی شماری که این پلتفرم دارد، نحوه‌ی نمایش نوتیفیکیشن‌های آن یکی از محبوب‌ترین مواردی است که کاربران غیر ویندوزی علاقه‌ی زیادی به تجربه‌ی آن دارند که به لطف اپلیکیشن Metro Notifications از این پس می‌توانید نوتیفکیشن‌های گوشی اندرویدی خود را نیز به سبک و سیاق این پلتفرم به نمایش بگذارید. این سبک نمایشی که به صورت یک پنجره‌ی چسبیده به بالای صفحه نمایشگر نشان داده خواهد شد، در تمام بخش‌های گوشی مورد استفاده خواهد بود و برای مثال در صورتی که مشغول انجام یک بازی تمام صفحه باشید، به محض دریافت یک نوتیفیکیشن جدید، نوار کشویی Metro Notifications این اعلان جدید را به اطلاع شما خواهد رساند.

metro notification2 f9f64

نکته‌ی جذابی که در Metro Notifications وجود دارد امکان شخصی سازی آن برای هر اپلیکیشن است به این صورت که می‌توانید برای نوتیفیکیشن‌های مربوط به هر برنامه، رنگ متفاوتی را مشخص کنید. برای مثال می‌توانید تعیین کنید که نوتیفیکیشن‌های مربوط به اپلیکیشن تلگرام با رنگ آبی، و اعلان‌های مربوط به لاین با رنگ سبز به نمایش درآیند که این موضوع علاوه بر جذابیت ظاهری که به گوشی شما خواهد بخشید، می‌تواند بدون نیاز به مطالعه‌ی اعلان دریافت شده، شما را از اپلیکیشنی که این نوتیفیکیشن به آن مرتبط است با خبر کند تا در صورت عدم ضرورت به مطالعه‌ی آن، از برنامه یا بازی فعلی خارج نشوید. خوشبختانه Metro Notifications از لاک اسکرین اندروید نیز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند اعلان‌هایی که در هنگام خاموش بودن صفحه‌ی نمایش دریافت می‌شود را در صفحه‌ی لاک اسکرین گوشی به نمایش بگذارد تا با لمس آن وارد پیام مربوطه شوید یا با کشیدن آن به سمت راست یا چپ، آن را حذف کنید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات