زوم‌اپ: پیش بینی و آگاهی از وضعیت آب و هوا با Yahoo Weather

دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Yahoo Weather اپلیکیشنی رسمی از سوی یاهو برای پیش‌بینی وضع آب و هوا است که می‌توانید با دانلود و نصب آن، از وضعیت آب و هوای محل زندگی خود با خبر شوید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

یاهو یکی از قدیمی ترین و معتبرترین سرویس‌های اینترنتی در دنیا است که از ابتدای به وجود آمدن این دنیای مجازی، همواره یکی از قطب‌های مهم در این زمینه بوده که بدون شک شما نیز با مهمترین ابزارهای آن یعنی ایمیل و مسنجر آشنا هستید. اما این وب‌سایت تنها به همین دو ابزار خلاصه نمی‌شود و دارای بخش‌های متنوعی است؛ یکی از مهمترین این ابزارها نیز Yahoo Weather است که به بررسی وضعیت دقیق آب و هوایی می‌پردازد. توسط این سرویس که هم تحت وب، و هم به صورت اپلیکیشن قابل استفاده است می‌توانید با مشخص کردن محل زندگی خود، فارغ از کشور یا قاره، از آخرین اطلاعات آب و هوایی مربوطه باخبر شوید. این امر به خصوص برای افرادی که قصد مسافرت‌های کاری یا تفریحی دارند، یا موقعیت شغلی آن‌ها جا‌به‌جایی مرتب آن‌ها بین شهرهای مختلف را در بر دارد می‌تواند بسیار مفید باشد تا با آگاهی از وضعیت هوای مقاصد خود، با تجهیزات و پوشاک مناسب راهی سفر شوند. نیازی به تاکید نیز نیست که یاهو از دقیق‌ترین اطلاعات آب و هوایی در دنیا استفاده می‌کند که این موضوع باعث می‌شود تا بتوان به نتایج اعلام شده توسط اپلیکیشن Yahoo Weather کاملا اعتماد کرد.

yahoo weather2 d6cf5

علاوه بر دمای هوا، اطلاعات بسیار مفید دیگری همچون فشار هوا، سرعت باد، احتمال بارش یا عدم بارش باران و برف و ... نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت که هر کدام به نوبه‌ی خود می‌توانند اطلاعاتی مفید و کاربردی باشند. موضوع دیگری که این اپلیکیشن را بسیار جذاب و خاص می‌کند دارا بودن نقشه‌های تعاملی است که به کمک آن‌ها می‌توانید نقشه‌ی مربوط به شهر یا کشور خود را به صورت موج‌های گرمایی، برفی و ماهواره‌ای مشاهده کنید. امکان دسترسی به اطلاعات برنامه نیز به صورت ویجت یا در لاک اسکرین گوشی تعبیه شده است تا برای اطلاع از وضعیت آب و هوایی، لزومی به مراجعه به داخل اپلیکیشن وجود نداشته باشد. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات