زوم‌اپ: ضبط مکالمات تلفنی با Call Recorder در اندروید

چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
Call Recorder اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید مکالمات خود را به صورت دو نفره ضبط کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

از اولین سال‌های تولید تلفن‌های همراه، دو موضوع جداگانه وجود داشت که به شدت مورد درخواست کاربران بود. ضبط مکالمات و منشی تلفنی دو موضوعی هستند که سال‌ها است مورد تقاضای کاربران هستند که مورد دوم یعنی منشی تلفنی در گوشی‌های موبایل، هنوز هم به طور کامل و قابل قبول امکان پذیر نشده است. بخش اول اما چند سالی است که به مرکز توجه عده‌ی بسیاری از توسعه دهندگان تبدیل شده است، به طوری که اکثر موبایل‌های جدید، به طور پیش فرض از امکان ضبط مکالمات پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید هنگام تماس به این گزینه دسترسی پیدا کنید. اما اگر گوشی شما دارای چنین امکانی نیست یا بنا به هر دلیلی، رکوردر پیش فرض گوشی نیازهای شما را برطرف نمی‌کند، می‌توانید از اپلیکیشن‌های جانبی استفاده کنید که Call Recorder یکی از گزینه‌های پیشنهادی ما در این رابطه است.

call recorder2 14dc0

این اپلیکیشن مزایای بسیاری نسبت به رکورد پیش فرض گوشی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به قابلیت شخصی سازی آن اشاره کرد که به شما امکان می‌دهد تا تنها مکالمه‌ی افراد مشخص شده را به طور خودکار و به محض برقراری تماس ضبط کند. در حالت عادی باید در هر تماس به طور دستی بخش رکوردر را فعال کنید و حتی اگر گزینه‌ای برای ضبط خودکار نیز وجود داشته باشد، برای تمام مخاطبان این امر را انجام می‌دهد در حالی که توسط قابلیت شخصی سازی این برنامه می‌توانید مشخص کنید که به ضبط مکالمه با کدام یک از مخاطبان‌تان نیاز دارید. ضن آنکه یک بار تجربه‌ی کار با برنامه کافی است تا متوجه رابط کاربری بهتر این برنامه نسبت به همتایان آن شوید. برای دانلود نسخه‌ی رایگان این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات