نرم‌افزار After Focus برای اندروید، گزینه‌هایی شبیه به DSLR را روی گوشی شما می‌آورد

یک‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
نرم‌افزار‌های اندروید برای ویرایش عکس کم نیستند، اما شاید تعداد ابزارهای راضی کننده و مناسب در این زمینه از تعداد انگشتان دست کمتر باشند. یکی از این ابزارها After Focus است. در ادامه با قابلیت‌های بیشتر این اپ آشنا می‌شویم.
تبلیغات

اگر می‌خواهید پس‌زمینه عکس‌هایتان کمی حالت محو داشته باشند یا افکت Bokeh را روی تصویرتان اعمال کنید، اپ After Focus یک روش ساده و رایگان برای استفاده از افکت‌هایی است که معمولا روی دوربین‌های گران‌قیمت دیده می‌شوند.

پس از آن که عکس گرفتید می‌توانید برنامه را اجرا کنید و نواحی که می‌خواهید حالت محو داشته باشند را انتخاب کرده و میزان محو شدگی را با کشیدن خطوطی به وسیله انگشتانتان مشخص کنید تا نقطه مرکزی فوکوس را مشخص کنید. همچنین چند افکت دیگر نیز در این برنامه وجود دارند که می‌توانند پس از ثبت تصویر مورد استفاده قرار گیرند.

نسخه Pro آن ۱.۹۹ دلار قیمت دارد که قابلیت پشتیبانی از تصاویر تا وضوح ۲۰۴۸ پیکسل، استفاده از ابزار Edge-Feathering، ساختن تصاویر دوتایی و فیلترهای بیشتر را به برنامه اضافه می‌کند.

لینک دانلود AfterFocus از بازار یا 1Mobile

اگر برخی از افکت‌های اینستگرم را دوست دارید ولی بُعد شبکه اجتماعی آن را نمی‌خواهید، این اپ ممکن است همان چیزی باشد که دنبالش هستید. این نرم‌افزار بیش از ۶۰۰۰ بازخورد مثبت در گوگل پلی داشته و شاید شما هم بخواهید آن را امتحان کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات