زوم‌اپ: مرورگر محبوب و کاربردی Next Browser برای اندروید

شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
Next Browser مرورگری محبوب و بسیار روان برای گوشی‌های اندروید است که محیطی فوق‌العاده را برای مرور وب در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

شاید جالب باشد که بدانید بر خلاف فایرفاکس و کروم که هر کدام از حجم تقریبی بالای ۳۰ مگابایت برخوردارند، Next Browser تنها ۶ مگابایت حجم دارد که این موضوع امکان دانلود آن را برای تمامی کاربران ممکن می‌سازد و می‌تواند یکی از برگ برنده‌های این مرورگر برای جلب نظر کاربران نیز باشد؛ چراکه با وجود آن که حجم، این نرم‌افزار چندین برابر از مرورگرهای ذکر شده کمتر است، با این حال کارایی‌ اصلی مانند پشتیبانی از تب‌های چندگانه، مصرف کمتر دیتا نسبت به مرورگر‌های دیگر و محیط روان و چشم‌نواز، همچنان در این اپلیکیشن وجود دارند.

next browser2 da2c2

اگرچه مرورگر‌های صاحب نام مانند فایرفاکس، کروم، دلفین و... از امکانات فوق‌العاده بیشتری مانند حالت مطالعه، ذخیره‌ی آفلاین صفحات و پشتیبانی از افزونه‌های مختلف برخوردارند، اما با این حال شاید بتوان گفت بیش از ۵۰ درصد کاربرانی که از مرورگر گوشی استفاده می‌کنند، نیازمند چنین امکاناتی نخواهند شد و طبیعتا برای یک استفاده‌ی عادی و روزانه برای وب‌گردی، تعداد زیادی از این افراد مرورگر‌های کم حجم و روان را به بزرگان حجیم و سنگین ترجیح خواهند داد. اگر شما نیز از این افراد هستید و امکانات جانبی مرورگر‌های دیگر مورد استفاده شما قرار ندارند، می‌توانید جای آن‌ها را به Next Browser بدهید که تنها با حجم ۶ مگابایت، می‌تواند محیطی فوق‌العاده روان را در مرور صفحات اینترنتی برای شما به ارمغان بیاورد. برای دانلود این اپلیکیشن که به صورت کاملا رایگان برای گوشی‌های اندروید منتشر شده است می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات