زوم‌اپ: مجموعه آیکن‌های فلت با Voxel در اندروید

پنج‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
Voxel اپلیکیشنی در زمینه‌ی شخصی‌سازی محیط کاربری گوشی است که با دارا بودن صد‌ها آیکون مختلف و یکدست، می‌تواند تنوع و زیبایی خاصی به گوشی شما ببخشد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

یکی از محبوب ترین ویژگی‌های اندروید برای کاربران و علاقه‌مندان به این سیستم‌عامل، قابلیت شخصی‌سازی محیط کاربری آن است که این موضوع می‌تواند یک تصویر زمینه‌ی ساده و آیکن‌ها، تا لانچر اصلی گوشی را در بر بگیرد. در این میان مجموعه آیکن‌های بسیاری طراحی و منتشر شده‌اند که هر کدام به نوعی از سبک طراحی خاصی پیروی کرده‌اند. Voxel اما به سراغ محبوب‌ترین سبک طراحی این روزها، یعنی متریال رفته است و با ترکیب آن با سبک آیکن‌های آیفون (مربع)، قادر است محیط گوشی شما را به طور کامل به آیکن‌های خاص و زیبا مجهز کند.

voxel2 9e266

آرشیو موجود در این برنامه شامل تمام اپلیکیشن‌های صاحب نام و محبوب است، می‌توان گفت که به جز برنامه‌های فارسی، تمام اپلیکیشن‌های نصب شده در گوشی شما دچار تغییرات این اپلیکیشن زیباساز خواهند شد. برای برنامه‌هایی نیز که شامل لیست پیش فرض این مجموعه آیکون نمی شوند می‌توانید به طور دستی، نزدیک ترین آیکون به مفهموم و کاربرد اصلی برنامه را برای آن تنظیم کنید.سازگاری Voxel با لانچر‌های مختلف در سطح قابل قبولی است و می توانید توسط تعداد بسیاری از لانچرها از جمله Nova Launcher, Apex Launcher, Action Launcher, Smart Launcher, Atom Launcher, ADW Launcher, Go Launcher, Holo Launcher, Unicon, Beautiful Icon Styler, Aviate, Themer, Launchy Widget, KK Launcher, Nine Launcher و ... از آیکون‌های این برنامه استفاده کنید. برای دانلود نسخه‌ی رایگان این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر این برنامه را دریافت کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات