زوم‌اپ: ویرایش فایل‌های ویدیویی در ویندوزفون با VideoTrimmer

سه‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
VideoTrimmer اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزفون است که به کمک آن می‌توانید بخش‌های مورد نظر از یک ویدیو را جداسازی کرده یا آهنگ مورد علاقه‌تان را روی ویدیوی مورد نظر میکس کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

تاکنون اپلیکیشن‌های مختلفی را برای ویرایش ویدیوها در ویندوزفون معرفی کرده‌یم که همگی از امکانات بسیار بالا و متنوعی برخوردار بودند. اما اگر کمی از دورتر به موضوع نگاه کنیم، امکانات موجود در اپلیکیشن‌های ویرایش فیلم، به قدری حرفه‌ای و جزئی هستند که شاید درصد بسیار کمی از کاربران موبایل نیاز به آن‌ها پیدا کنند. برای مثال شاید از هر ده کاربر تنها یک شخص وجود داشته باشد که قصد اضافه کردن استیکر و نوشته به ویدیوی خود یا ساخت کلاژویدیو از فایل‌های تصویری خود را داشته باشد. اما در مقابل، امکاناتی وجود دارند که قطعا به کار هر کاربری خواهد آمد که از بین آن‌ها می توان به برش زدن بخشی از ویدیو یا میکس کردن یک فایل موسیقی روی آن‌ها اشاره کرد.

videotrimmer2 672bf

VideoTrimmer اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزفونی است که با نگه داشتن این دو امکان اصلی و حذف امکانات جانبی، ابزارهای مورد نظر را در محیطی سبک‌تر در اختیارتان قرار می‌دهد. ضمن آنکه نبود قابلیت‌های اضافه، عدم وجود خرید درون برنامه‌ای را برعهده داشته است به این معنا که می‌توانید به طور کاملا رایگان این اپلیکیشن را برای گوشی خود دانلود و استفاده کنید. لازم به ذکر است که این برنامه به صورت یونیورسال منتشر شده است. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات