زوم‌اپ: پخش تصویر گوشی در دستگاه های دیگر با Screen Stream Mirroring

پنج‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Screen Stream Mirroring اپلیکیشنی برای اشتراک گذاری صفحه‎ی نمایش است که توسط آن می‌توانید هرآنچه در گوشی شما می‌گذرد را به گوشی‌های دیگر منتقل کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اپلیکیشن‌هایی شبیه به Twitch و YoutubeGaming که به صورت آنلاین می‌توانند اتفاقات در حال وقوع صفحه نمایش شما را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند به سرعت در میان کاربران به محبوبیت رسیدند و در حال حاضر هر کدام از این اپلیکیشن‌ها دارای ملیون‌ها کاربر بوده و همچنان نیز به تعداد مخاطبان آن اضافه می‌شود. اما نکته ای که وجود دارد الزام وجود یک ارتباط اینترنتی برای کارکرد این اپلیکیشن‌ها است که طبیعتا استفاده از آن را کمی با محدودیت مواجه می‌کند. Screen Stream Mirroring اپلیکیشنی مشابه برنامه‌های ذکر شده است که با وجود آنکه استفاده‎ی آنلاین نیز در آن گنجانده شده است، با این حال تمرکز خود را روی استفاده‎ی آفلاین و دستگاه‌های نزدیک به هم قرار داده است.

screen stream mirroring2 d8076

برای مثال تصور کنید قصد تماشای عکس یا ویدئویی را همراه با دوستان خود در تلفن همراه دارید. به کمک این اپلیکیشن اگر یک تبلت یا تلوزیون هوشمندی که از اپلیکیشن‌ها پشتیانی کند را در اطراف داشته باشید، می‌توانید با نصب این اپلیکیشن در هر دو دستگاه به صورت زنده تصویر صفحه نمایش گوشی را به تبلت یا تلوزیون منتقل کنید و از تماشای عکس‌ها در صفحه ای بزرگ تر لذت ببرید. با کمی هوشمندی می‌توانید استفاده‌های بسیار مفیدی از این برنامه کنید و در کنار این امکان، قابلیت ضبط ویدئو از صفحه نمایش نیز در این برنامه در نظر گرفته شده است تا در صورت لزوم، از آن استفاده کنید. این اپلیکیشن برای استفاده نیاز به روت بودن گوشی و همچنین نسخه‎ی لالی پاپ اندروید دارد. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات