مایکروسافت لانچر ۱۰ میلیون بار دانلود شد

سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
تنها پس از گذشت دو ماه از راه‌اندازی رسمی مایکروسافت لانچر، آمار دانلود آن از مرز ۱۰ میلیون عبور کرده است.
تبلیغات

دانلود ۱۰ میلیونی مایکروسافت لانچر،‌ دومین موفقیت این شرکت پس از مایکروسافت اج محسوب می‌شود. اپلیکیشن اندروید مایکروسافت اج نیز در عرض دو هفته توانست آمار دانلود یک میلیونی ثبت کند.

این شمارش که توسط ردیاب دانلود گوگل پلی انجام شده است که اکنون مایکروسافت لانچر را بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون نشان می‌دهد. این ردیاب تنها تعداد دانلودها را ثبت می‌کند؛ بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که تمامی این ۱۰ میلیون دانلود، کاربر فعال باشند. با این‌حال هنوز هم یک ابزار جذاب برای تشخیص میزان محبوبیت اپلیکیشن‌ها است.

Microsoft Launcher در مقایسه با ارو لانچر که در سال ۲۰۱۵ راه‌اندازی شد، بسیار پیشرفته‌تر است و به کاربران اندروید اجازه می‌دهد عملکردهای گوشی موبایلشان را شخصی‌سازی کنند. مایکروسافت لانچر علاوه بر وال‌پیپرهای روزانه‌ی بینگ، تنظیمات جدید برای ‌آیکون‌ها و اپ دراور، دسترسی‌های سریعی به فید خبری، فعالیت‌ و رویدادهای اخیر و .. ایجاد کرده است. این اپلیکیشن همانند مایکروسافت اج که تم‌های جدیدی برای کاربران اندروید فراهم کرده، عملکردهایی مثل Continue on PC ارائه می‌کند تا سریع‌تر به برنامه‌هایی که قبلا باز کرده‌اید،‌ دسترسی داشته باشید.

این لانچر نمی‌تواند با قابلیت‌های شخصی‌سازی نوا لانچر و اکشن لانچر رقابت کند؛ هرچند استفاده از آن، ‌مخصوصا برای کاربرانی که از ویندوز فون به اندروید کوچ کرده‌اند، خالی از لطف نخواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات