زوم‌اپ: مرور بدون تبلیغ صفحات وب با Magic AdBlock

دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
Magic AdBlock اپلیکیشنی برای گوشی‌های آیفون است که به کمک آن می‌توانید به مرور صفحات وب بدون حضور تبلیغات مزاحم بپردازید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

باز شدن پای تبلیغات به دنیای مجازی شروعی بود برای مشاهده‌ی انواه بنرها، پاپ آپ‌ها و لینک‌های تبلیغاتی در وب سایت‌های مختلف که با ورود نسل جدید این تبلیغات از جمله ریدایرکت کردن بی اجازه، باز شدن پاپ آپ‌ها و نمونه‌هایی که به صورت یک صفحه‌ی ورودی نمایش داده می‌شوند تحمل آن‌ها را بیش از حد سخت کرده بود. از همین رو توسعه دهندگان روش‌ها و راه‌های مختلفی را برای مقابله با این تبلیغات پیدا کردند که خوشبختانه این روزها توسط افزونه‌هایی که برای مرورگرها ساخته شده، این مشکل در کامپیوترها به صفر نزدیک شده است. اما متاسفانه این ابزارها در گوشی موبایل کارایی لازم را ندارند و هنوز ابزار بی نقصی برای پلتفرم‌های موبایل ساخته شده است. Magic AdBlock یکی از مرورگرهایی است که می‌تواند تا روزی که اپلیکیشنی کامل برای جلوگیری از تبلیغات منتشر شود، مرور وب را برای شما لذت بخش‌تر کند. توسط این برنامه می‌توانید تا حجم بسیاری از تبلیغات را بلاک کنید و صفحات اینترنتی محبوب خود را با کمترین تبلیغات ممکن مشاهده کنید.

magic adblock2 93417

به نقل از توسعه دهندگان Magic AdBlock، این اپلیکیشن قادر است تا سقف ۴ برابر سرعت وب گردی شما را افزایش دهد که این امر به دلیل بلاک شدن تبلیغاتی است که بیهوده سرعت اتصال شما را کند می‌کنند. همین موضوع یعنی بلاک شدن تبلیغات و لینک‌های بیهوده، باعث مصرف کمتر دیتا و باتری نیز خواهد شد و این تیم ۳۳ درصد کاهش را در مصرف باتری و رقم قابل توجه  ۵۷ درصد را برای دیتای موبایل پیش بینی کرده است. البته از آنجایی که این اپلیکیشن به صورت جهانی منتشر شده، بیشترین تاثیر آن در تبلیغاتی است که بیشترین حجم را بر اساس آمارهای جهانی دارند، از این رو ممکن است شاهد کارکرد کاملی از سوی این برنامه برای سایت‌های فارسی نباشید با این حال امتحان کردن آن خالی از لطف نیست. این اپلیکیشن فعلا به صورت رایگان منتشر شده، اما آنطور که به نظر می‌رسد ممکن است در آینده‌ای نزدیک ازحالت رایگان خارج شود. بنابراین اگر قصد دانلود یا حتی امتحان کردن آن را دارید، همین حالا بهترین فرصت برای شما خواهد بود.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات